آیا الکل ویروس زگیل تناسلی را از بین میبرد؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

در این مقاله مطالعه می کنید:

بیش از 50 درصد افرادی که از نظر جنسی فعال هستند، در طول زندگی خود به بیماری HPV مبتلا می شوند که با در نظر گرفتن نتایج چشمگیر واکسن HPV در مشاهدات اخیر، یک آمار بسیار بالا محسوب می گردد و بدن اکثر افراد، به طور خود به خود ویروس را از بین می برد؛ سوالی که مطرح می شود این است که آیا درمان زگیل تناسلی با الکل امکان پذیر است؟ ممکن است ارتباطی بین HPV مزمن و مصرف الکل، در افرادی که بدنشان قادر به حذف ویروس نیست، وجود داشته باشد، برای فهمیدن جواب با ادامه مطلب همراه ما باشید.

درد پروستات

HPV مزمن، زمانی رخ می دهد که درمان عفونت طول بکشد و – بسته به نوع ویروس آلوده کننده – می تواند خطرات جدی برای سلامت دهانه رحم ایجاد نماید.  در رابطه با بحث درمان قطعی ویروس اچ پی وی با الکل، طبق یک مطالعه جدید، نوشیدن الکل ممکن است خطر ابتلا به HPV مزمن را در زنان افزایش دهد. دانشمندان مرکز ملی سرطان، پس از آزمایش بیش از 9000 زن برای HPV و پرسش در مورد عادت های مصرف الکل آن ها، دریافتند که ابتلا به HPV، در افرادی که به طور معمول الکل مصرف می کنند، تقریباً 3 برابر بیشتر از افراد غیرالکلی می باشد.

همچنین خطر ابتلا به HPV مزمن، در زنانی که بیش از پنج سال مشروبات الکلی مصرف می نمودند، نسبت به کسانی که کمتر از پنج سال سابقه نوشیدن الکل دارند، تقریبا دو برابر بیشتر است. محققان دریافتند که احتمال ابتلا به HPV مزمن، با افزایش تعداد نوشیدنی در هر بار مصرف، افزایش می یابد.

در این مقاله، دو نتیجه اصلی ارائه شد که شامل موارد زیر است:

تشخیص زگیل از روی تصویر

حداکثر ۵ تصویر (هر فایل تا ۱۰ مگابایت)

تایید شماره موبایل

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید

ورود کد تایید

کد ۶ رقمی ارسال شده را وارد نمایید

ارسال موفق

تصاویر شما با موفقیت ارسال شد. نتیجه بررسی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

⏳ در حال پردازش...

تاکنون هیچ گونه تحقیقات موفقیت آمیزی مبنی بر درمان صد در صد زگیل تناسلی  با الکل و اینکه زدن الکل بر روی زگیل تناسلی بتواند باعث از بین رفتن و یا خشک شدن آن شود، گزارش نشده است و بر خلاف ویروس کرونا، الکل هیچ تاثیری بر روی زگیل های تناسلی ندارد.

دکتر محمد جباری متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.3/5 - (51 امتیاز)
  • تصویر کاربر Mohamad شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    Slm. Khaste nabashi man iran zendegi nemikonam Dr valai babate in hame tozih ke darin to safhaton Mamnonam man moteahel hastam va ye bache 3 sale daram esmam mohamad 31 sale hastam Dr man bebakhsid man emroz pain kolahak alatam yetarafesh yekam ghermez shode va kheyli mikhare dar hafte 2 bar rabete dashtim va emroz motevajeh shodam Dr Jan age momkene be watsap vasam pm bedin mamnon misham in shomaram hast................ Mamnonam misham
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

  • تصویر کاربر مهران شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    جناب آقای دکتر با سلام
    چند ماه پیش اومدم خدمتتون،نمونه برداری کردین و لیزر کردین و نتیجش تیپ 6 لو ریسک بود ، الان مدت 3 ماه است که روزی 4 قرص ahcc platinum 750 mg مصرف میکنم، 2 عدد صبح و 2 عدد عصر میخورم،
    1-امکان هست ویروس کامل دفع شده باشه؟؟؟
    2- تا چه مدت قرص رو ادامه بدم؟ آیا به روزی 1 یا2 عدد کاهش بدم ؟
    3- واکسن دومی رو اشتباها بعد از 1 ماه زدم، آیا اشکالی دارد؟ واکسن سوم رو چه موقع بزنم؟؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام
      چند ماه پیش اومدم خدمتتون،نمونه برداری کردین و لیزر کردین و نتیجش تیپ 6 لو ریسک بود ، الان مدت 3 ماه است که روزی 4 قرص ahcc platinum 750 mg مصرف میکنم، 2 عدد صبح و 2 عدد عصر میخورم،
      1-امکان هست ویروس کامل دفع شده باشه؟؟؟......................امکانش هست ولی نمیشه بطور قطع و یقین گفت
      2- تا چه مدت قرص رو ادامه بدم؟ ..................6 ماه
      آیا به روزی 1 یا2 عدد کاهش بدم ؟ ............روزی 2 عدد هم میشه
      3- واکسن دومی رو اشتباها بعد از 1 ماه زدم، آیا اشکالی دارد؟ .......................خیر
      واکسن سوم رو چه موقع بزنم؟؟..............6 ماه بعد از اولی

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 254 مشاهده پرسش
    باسلام وعرض ادب واحترام.آقای دکتر اندازه آلت تناسلی بنده در حالت نعوظ 9سانتی متره وخودم از این موضوع رنج میبرم.ممنون میشم در مورد اینکه آیا عمل جراحی در ایران وجود داره که تا 3سانتی متره آلت تناسلی افزایش پیدا کنه راهنماییم کنید.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت پزشک محترم آقای جباری عزیز
    من 20 سالمه و مجرد هستم . وقتی که موضوعات شهوت انگیز روبرو میشم بدون اختیار و تماس دستی آب منی ازم خارج میشه حدودا 3 قطره و این کار روزانه تا 4 بار انجام میشه . فک کنم به این مشکل اصطلاحا سیلان منی گفته میشه .
    آیا این مشکلی و عوارضی نداره؟
    درضمن آلت تناسلی من در حالت نعوظ 12 سانتی متر میشه . سایزش کوچک نیس ؟آیا به بزرگتر کردنش فکری کنم؟؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اینحالت طبیعی است و خروج ترشحات غدد موجود در پیشابراه هست و سیلان منی نیست.

      سایر آلت هم نرماله

    2. تصویر کاربر علی شنبه ۲۶ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر . اون ترشحات غدد که میاد نجس نیست؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      اگر استبرا کنید نجس نیست

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید روی قسمت تحتانی بدنه ی التم (از تحتانی منظورم اون قسمت تلاقی بیضه و بدنه هست نه سمت کلاهک) و یه مقدار پایین تر حتی روی بیضه ام تعدادی برجستگی های ریز حدودا 3 الی 1 میلی متر وجود دارن که تعداد شون بتدریج افزایش یافته و به پوست چسبیدن وبا پوست حرکت میکنن از حدودا چند ماه پیش وجود داشتن تعدادشون هم کم نیست و افزایش یافته.میخواستم بدونم که اینها زگیل میباشند و یا خطرناک میباشند و آیا درمان خانگی داره؟فکرمو به شدت مشغول کرده آقای دکتر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      کیست اپیدرموئید هستند خطری ندارند و درمان خانگی هم ندارند

درحال دریافت اطلاعات
  • تصویر کاربر hook سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام
    من تعداد کمی زگیل تناسلی اطراف مقعدم دارم اگه بخوام با لیزر درمان کنم هزینش حدودا چه قدر میشه؟من برای درمان از محلول پدوفیلین و اسکوتر استفاده کردم جواب داد ولی دوباره یه جایی دیگه در اومد تا الان کلی هزینه برا درمان صرف کردم خواستم بدونیم اگه دیگه درمان نکنم ممکنه خود به خود رفع بشه/ یا ممکنه مشکل حادی پیش بیاد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      امکان رفع خود بخود هست اما گاهی بزرگ تر می شوند. هزینه لیزر بیشتر از هزینه موارد دیگر هست
درحال دریافت اطلاعات
مقالات مرتبط