به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۳ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ابتدا از وقت و زحماتتون که صرف میکنید تشکر دارم
    آقای دکتر بنده 28 سالمه و قبلا در زمان راهنمایی و ابتدای دبیرستان ارکت بسیار خوبی داشتم اما بدلیل اندازه آلت مجبور میشدم به زور به سمت پایین بفرستمش و همیشه یک صدای حالت گرفتن قولنج میداد
    کم کم ارکت من کم شد و الان کامل ارکت نمیشه و وقتی هم میشه زود از این حالت خارج میشه .
    در طول آلتم هم به مرور زمان انحنا ایجاد شده.
    بنده چیکار کنم؟
    اگه لازمه عکس از آلتم اینجا قرار بدم یا برای معاینه دقیق به تهران بیام.
    من هر هزینه ای میکنم فقط مشکلم بطور دقیق بررسی و حل بشه.
    توفقیق روز افزون شما را از خداوند خواستارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس بفرست
    2. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۳ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      با سلام
      اینجا نشد عکس بفرستم
      ایمیل میزنم خدمتتون
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۹ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید.بنده 20 سال دارم و مدت زیادی بود که خود ارضای انجام دادم.مدتی هست که کیسه بیضه هام در مواقعی منقبض و به سمت بالا هست.ایا بالا بودن بیضه ها مشکلی است یا بیماری خاصی هست؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر مشکل یا بیماری خاصی نیست
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۹ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید.بنده 20 سال دارم و مدت زیادی بود که خود ارضای انجام دادم.مدتی هست که کیسه بیضه هام در مواقعی منقبض و به سمت بالا هست.ایا بالا بودن بیضه ها مشکلی است یا بیماری خاصی هست؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر مشکل یا بیماری خاصی نیست
  • تصویر کاربر علي چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد من پسري 17ساله هستم كه همانطوري كه در عكس مشاهده ميكنيد الت من به سمت پايين انحنا دارد ميخواستم بدونم ايا اين انحنا زياد هست و چند درجه هستش و ايا نيازي به عمل دارد يا با دارو اصلاح ميشود لطفا نام دارو رو بگين در صورت واجد بودن ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      شدت انحنا خیلی زیاد نیست و بهتره تا بعد ازدواج صبر کنید و اگر آنزمان مشکلی بود نسبه به جراحی اقدام کنید
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۸ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام من پسری ۱۴ساله هستم میشه از آلت ام عکس بگیرم ارسال کنم مشکلش رو بگید اگه میشه بگید چجوری ارسال کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      در همین بخش عکس را بارگذاری یا آپلود کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید