به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر نيما سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد
    اقاي دكتر من ١٨ سالمه
    از وقتي هم كه يادمه التم رو به پايين كج بوده.از اول هم موقع نعوظ واسه اينكه معلوم نباشه و خجالت ميكشيدم اونو به سمت پايين خم ميكردم.
    تا حالا رابطه اي هم نداشتم
    خيلي نگرانم
    عكسش رو هم ميفرستم
    لطفا جواب بدين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      میزان انحنا زیاد نیست و نیاز به جراحی ندارد
  • تصویر کاربر يعقوبي سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1019 مشاهده پرسش
    باسلام
    آقاي دكتر من كجا ميتونم ژل وراپاميل تهيه كنم چون اكثر داروخانه هاي تهران تماس گرفتم نداشتن
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      از اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو سوال بفرمائید از طریق سایت شان یا تلفنی که در سایت داده اند
  • تصویر کاربر زینب سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 20954 مشاهده پرسش
    سلام نامزدم ۲۵سالشه التش دو شاخه ست میخواستم بدونم ایا راه درمانی داره.راه درمانش چیه؟ مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      در صورت امکان عکس بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر زینب سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسشو فعلا ندارم میخوام بدونم کلا این نوع مشکل قابل جراحی هست یا نه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      این مشکل انواع و شدت و ضعف متفاوتی دارد لذا بر اساس هر مورد خاص می توان بحث کرد و پاسخ داد و بطور کلی نمی توان مطلبی بیان کرد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مصطفی سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    سلام.لطفاجواب منوبدیدچون توخراسانم نمیتونم پیشتون بیام سه تاعکس ازازمایشام براتون میزارم لطفابگیدیدمشکلی دارم یانه ممنون
    http://uupload.ir/files/xxcf_image.jpg
    http://uupload.ir/files/aszz_untitled-1.jpg
    http://uupload.ir/files/yfqk_untitled-2.jpg
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      همه طبیعی هستند
  • تصویر کاربر ordup سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 298 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من جوانی هستم 18 ساله هستم
    یه سوال واقعا روانمو بهم ریخه
    اقای دکتر نمیدونم چرا التم به طوره کامل تحریک نمیشه یعنی خوب تحریک نمیشه و وقتیم تحریک میشه با کوچک ترین فشاری تا میشه
    و واقعا نمیدونم مشکل دارم یا نه
    البته اینم بگم که یه درصد کمی انحنا به سمت پایین داره
    ودقیقا از همون جا ی خمیدگی التم تا میشه
    و نمیدونم بعدا برام مشکل ساز میشه یانه؟
    منظورم اینه که بعدا میتونم با همسره ایندم نزدیکی داشته باشم یانه؟
    لطفا راهنماییم کنید واقعا خودمو باختم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ خرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اینحالت مشکل خاصی نیست و غالبا بعد از ازدواج برطرف می شود بهتره بهش فکر نکنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید