به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حافظ یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید من 30سالمه و مشکل نازایی دارم اسپرمم صفر میباشد
    الت تناسلی من در حالت نغوظ حدود 8یا 9 سانت میباشد که و در حالت شل بودن 4سانت میباشد خواهشمندم راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      نتیجه سونوگرافی و آزمایش هورمونی و نیز ژنتیک و در نهایت نمونه برداری از بیضه ها در تصمیم گیری تأثیر می گذارد
  • تصویر کاربر وحید یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    سلام
    آلت تناسلی بنده سه مورد دارد که برایم خیلی عذاب آور است.1- طول کم 2- قطر خیلی کم 3- شلی بیش از حد موقع نعوظ(حتی داروی سیلدینافیل هم تاثیر گذار نیست) خیلی افسردگی برام میاره خودمم هم ازدواج کردم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      شاید علت بخشی از مشکلات شما ازدجمله خوب سفت نشدن آلت تان همین افسردگی تان باشد لذا بایستی توسط ارولوژیست معاینه شوید و اگر مشکل جسمی نداید به روانپزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    سلام دکتر لطفا جواب بدید بیضه من موقعی که معمولی کج نیست وقعی که با دستم پیچش میدم کج میشه و موکه دراز میکشم بیضم میاد بال روی شکمم باید به دکتر مراجع کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر
  • تصویر کاربر نیلوفر سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    شرمنده آقای دکتر که مجدد سوال میپرسم میخواستم بدونم استفاده مداوم از این قرصها عوارض و اثرات بدی مثل ناباروری و عقیم شدن را بدنبال نداره؟مصرف چقدر در هفته ممکنه خطرناک باشه؟ اگه لطف کنید اسم یه دکتر اورولوژیست معروف و مجرب رو در اصفهان بهم معرفی کنید ممنونم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      میخواستم بدونم استفاده مداوم از این قرصها عوارض و اثرات بدی مثل ناباروری و عقیم شدن را بدنبال نداره؟…….خیر
      مصرف چقدر در هفته ممکنه خطرناک باشه؟…………بستگی به نوع قرص دارد
  • تصویر کاربر میثم دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشیدخدمت آقای دکتر
    1.اسپری لیدوکایین 10چه عوارضی دارد؟هرچندمدت یکباراستفاده شودبهتراست؟
    2.قرص هایی که برای نعوذ هست آنهاکه چه عوارضی دارد؟
    3.دورآلت تناسلی بایدچقدرباشدتا برای نزدیکی مشکلی نداشته باشد؟
    4.خودارضایی که ضررهایی دارد؟آیاباعث عقیم شدن نیزمیشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      1) اگر حساسیت پوستی نداشته باشید ضرر دیگری ندارد میزان مصرف بسته به نیاز شما دارد هفته ایدیک تا دو بار
      2) درد سر تاری دید و ……در بیماران قلبی بایستی با نظر پزشک قلب مصرف شود
      3) حدود 8 سانت
      4) باعث عقیمی نمی شود ولی آثار مخرب روانی زیادی دارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید