به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
م یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
سلام من 27 سالمه.ولی فعلا شرایط ازدواج ندارم می خواستم بدونم تا چند سالگی انسان می تونه لذت کامل رو از نزدیکی با همسرش ببره. من که الان شرایط ازدواج ندارم چیکار کنم؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
سن خاصی ندارد البته هر چه سن بالاتر برود از شدت آن کاسته میشه ولی دراافراد براساس سبک زندگی متفاوت است
-
- سلام اقای دکتر بعضی وقتها در طول روز بیضه سمت چپ وبعضی وقتها بیضه سمت راست من درد میگیره وبعد خوب میشه دلیلش چیه؟البته بیشتر سمت چپیه درد می گیره.
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
علل بیضه درد متعدد هست اگر درد آزار دهنده است بهتره معاینه شوید
-
- سلام آقای دکتر .من27 سال دارم وسوالم اینکه چرا آلت تناسلی من دائم خیلی خیلی شل تر نسبت به افراد دیگه است. یعنی همیشه مثل پنبه میمونه .چی کار کنم آقای دکتر. باتشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
اینحالت بیماری نیست
جالب اینه که غالبا شکایت دارند که چرا جمع و کوچک است و لی شما برعکسش رو شکایت دارید
-
- سلام>خسته نباشید.چند سالیست من روی آلت تناسلیم چیز کوچکی مثل کنه رویت میکنم که بعد مدتی احساس میکنم وارد پوستم میشود،در آن نواحی پوستم کشیده شده، به دکتر عمومی مراجعه کردم گفت چیز خاصی نیست اما اگه امکان داره بگید بنده نزد چه متخصصی باید مراجعه کنم؟ با تشکر فراوان
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
به ارولوژیست یا بعبارتی متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی مراجعه کنید
-
- با سلام خدمت دکتر جباری عزیز.بنده چندوقت پیش برای کجی الت تناسلیم خدمتتون رسیدم که شما فرموده بودید عکسشو بفرستم….
الان با اجازتون چندتا سوال دیگه هم دارم
متاسفانه الت تناسلی من از بیخ به طرف پایینه به صورت کامل حتی در حالت نعوظ کاملا اینطوریه….میخواستم بدونم هزینه جراحی کلا چقدره و شما در کجا عمل میکنید؟ممنون میشم که واضح بگید
راستی شما خودتون هم پولی دریافت میکنید بابت عمل یا من کلا با مرکز درمانی طرف هستم؟من تهران نیستم که بتونم بیام خدمتتون خواهش میکنم توضیح بدید که اگه نیاز به عمل دارم خدمت برسم ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
شما نیازی به عمل ندارید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

