به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
علی سه شنبه ۲۵ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
با سلام خدمت اقای دکتر
جوانی هستم 24 ساله طول الت تناسلی من 14 سانتی متر می باشد اما رضایت بخش نمی باشد بهترین راه حل برای بزرگ کردن الت تناسلی رو میخواستم بدونم ممنون میشم راهنمایی کامل و جامع رو بگید ؟؟؟؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۵ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
بهترین راه حل جراحی و قطع رباط سوسپانسوری است. ولی به شما با 14 سانت توصیه نمی کنم -
علی سه شنبه ۲۵ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
دکتر دیگه خسته شدم تمام فکر و خیالم این شده از درس افتادم بیرون هم نمیرم میخوام این عمل رو انجام بدم فقط امکان اینکه چند سانت اضاف میشه و هزینه عمل که بخواین انجام بدین رو بگین ممنون میشم تا در فرصت معین به شما مراجعه کنم؟؟؟؟؟با تشکر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام و خسته نباشید…من 18 سال دارم و التم در حالت معمولی کوچیک است حدود 3س البته 180 قد و وزنم 105 میباشد ایا لاغر کنم مشکلم حل خواهد شد؟؟؟؟
2-روغن خراطین برای کلفت کردن الت میگن خوبه ایا مشکلی ندارد؟؟؟از چه سنی خوبه از این روغن استفاده کرد؟؟؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۵ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
1) با لاغر کردن خیلی بهتر می شوید
2) روغن تاثیر ندارد
-
- با سلام
من نزدیک 1 ماه ازدواج کردم اما تا الان نتونستم رابطه ی خوبی با همسرم داشته باشم همسرم دیر ارضا میشود و من زود ارضا میشوم از قرص سیلا پیلا هم استفاده کردم اما نتیجه خوبی نداشت شما چه راه حلی پیشنهاد میکنید .ممنون-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۵ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
من استفاده از بی حس کننده های موضعی را توصیه میکنم
-
- سلام آقای دکتر،
من پسرس 26 ساله هستم و ی5760ک بار تجربه رابطه جنسی دارم و تنها خوابیده از جلو توانستم راحت آمیزش کنم.
آلت من در حالت نعوذ با زاویه ای که در عکس فرستاده شده به سمت بالا می ایسته. میخواستم بدونم طبیعی هست یا نه. اگر طبیعی نیست باید چه کنم؟
سپاسگذارم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۵ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
تنها راهش جراحی است البته اگر واقعا مشکل تان حاد هست
-
- اقای دکتر من 3سال هست سوزش دارم…5ماهه خیلی شدید شده…فقطم سوزش دارم هیچ علایمی ندارم…مجرد هستم اما رابطه داشتم..ولی از داخل نداشتم..احساس میکنم یه برامدگیهای ژله ای توی همین وسطش که پرکا بز میشن هست که سوزشم مال هموناست…شبیه زگیل هم نیستن..ولی چند بارم رفتم وکتر گفتن عفونت قارچی هست ولی داروهای عفونت هیچ تاثیری که رو من ندارند بدتر از قبلمم شدم…واقعا سوزشش اعصابمو ریخته بهم.لطفا جوابمو اس ام اس کنید
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم بهتره باز هم به متخصص زنان مراجعه کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

