به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    آیا در سن ۱۷سالگی میتوان هیپوسپادیاس را عمل کرد؟
    آلت من در وضعیت کرونال است.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      می شود در این سن هم عمل کرد ولی هیپوسپادیاس نوع کرونال نیازی به درمان ندارد
  • تصویر کاربر محمدفصیحی پنجشنبه ۲۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید خدما شما دکتر عزیز
    پسرس هستم 25ساله ک طول آلت تناسلیم درحالت نعوظ13تا14سانت میباشد ودرحالت معمولی بسیارکوچک میشود شاید درحدود3تا4سانتی متر میخواستم بدونم مشکلی دارم؟
    مهمترین مضرات استفاده ازقرص های تاخیری چیست
    باتشکروسپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      سایز آلت شما مشکلی ندارد. قرص های تاخیری انواع دارد بایستی دقیقا نوع آنرا مشخص کنید
  • تصویر کاربر سید پنجشنبه ۲۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    باسلام
    قبلا بنده نیز تماس داشته ام بنده مدت دوسال است به بیماری پیرونی شده ام ومایلم ازامپول زیافلکس استفاده کنم ایا تهیه وتزریق ان بوسیله کلینک شماامکان پذیراست اگرشما موجود ندارید از کجا میتوانم تهیه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      قبلا هم خدمتتان عرض کردم که تا آنجایی که من اطلاع دارم امپول زیافلکس در ایران موجود نیست
  • تصویر کاربر امیرحسن پنجشنبه ۲۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    آیا دستگاه اکستندر در افزایش طول و انحراف آلت موثر است؟ این دستگاه چه عوارضی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      تاثیر چندانی ندارد. کشش بیش از حد برای بافت های نعوظی می تواند مضر باشد
  • تصویر کاربر ولی جمعه ۲۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر اخیرا سئوال کرده بودم که چندین سال است که درد بیضه به دنبال درمان ناقص اپیدیدیمیت دارم فرموده بودید با دارو درمانی درسه ماه احتمالا درمان می شوم ازآنجاکه بنده لیسانس پرستاری دارم وسابقه کار پرستاری دربیمارستان دارم درصورت امکان خواهش می کنم داروهای انتخا بی برای این درمان رامرقوم نمایید خدا وکیلی از دکتر رفتن خسته شده ام حتی یه دکتری بنده راجراحی نادر واریکوسل راست کرد که اصلا گفتند بی مورد بوده است — باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      استفاده از یک آنتی بیوتیک و یک NSAIDs که نقش ضدالتهابی داشته باشد شاید باعث درمان اپیدیدیمیت مزمن شود. من قرص Tvanex 500 mg روزانه یک عدد همراه با قرص Diclifenac 500 mg روزانه 3 عدد را به مدت 3 ماه پیشنهاد می کنم.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید