به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
محمد پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
با سلام خدمت شما من در زمان سكس دچار مشكل ميشم و اين مشكل اين كه التم در اول سكس به بصورت راست هست ولي بعد چند دقيقه به صورت كامل ميخوابه ورديگه راست نميشه تا چند دقيقه و باز ٢ باره هميم حالت پيش مياد لطفا راهنمايي كنيد مرسي-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
اگر بیماری قلبی ندارید می توانید از قرص تادالافیل 10 میلی 5 ساعت قبل از نزدیکی استفاده کنید -
محمد پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
با سلام مرسي از راهنمايي اين قرص ااا كجا تهيه كنم كه اصل باشه مرسي جناب دكتر جباري - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر،آقای دکتر 2هفته ای هست که در سمت راست بیضه درد خفیفی دارم،که چند روز پیش زمانی که برای اجابت مزاج به دستشویی رفته بودم بعد از ادرار احساس کردم باز ادرار دارم بعد متوجه شدم که مایع طوسی رنگی به صورت درد مثل اینکه جلوش گرفتیم از بدنم خارج شد،دکتر میخواستم بدونم مشکل من چی هست با تشکر ممنون میشم جوابم رو بدین.
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
براساس علائمی که فرمودید نمی توان مشکلی را مطرح کرد
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.
آقای دکتر من 24 سال سن دارم آلت من در حالت نعوظ حدود 40 درجه از قسمت انتهایی به سمت چپ کج میشه. میخواستم بدونم با چه روشهایی قابل درمان هست یا جراحی میشه کرد؟ و مدت زمان جراحی و درمان چقدر هست؟ با تشکر-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
ابتدا بایستی با ارسال عکس آلت در حالت نعوظ شرایط تان ارزیابی شود
-
- سلام جوان ٢٥ ساله هستم در شرف ازدواج كه به خاطر ترسي كه إز مشكلم دارم مدام فكرم مشغوله آلت من در حالت طبيعي هيچ انحنايي نداره و فقط در انتهاي نعوظ مشخصا به چپ كج ميشه كه إز اين كج شدن إز ابتدا نيست يعني إز وسط الت كج ميشه مشكلي در نعوظ انزال ندارم
عكسي إزالتم رو ارسال ميكنم تا راهنمايي كنيد كه اين مقدار نرمال هست يا بايد درمان صورت بگيره
با تشكر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
مقدارش به نظر خیلی زیاد نمیاد لذا بهتره صبر کنید و اگر بعد از ازدواج مشکلی داشتید آنزمان اقدام به عمل کنید
-
- سال دارم و مجردم و دارای انحراف آلت تناسلی هستم که فکر میکنم بدلیل خوابیدن روی شکم (دمر) از بچگی به این مشکل مواجه شدم. تصویر آن را که در حمام گرفته ام برای شما ارسال کرده ام در پیوست. لطفا بفرمایید چه کنم و نیاز به عمل دارم؟ زمانی که بخواهم با همسر آینده ام مواجه شوم چه کنم.از خجالت؟ همچنین طول آن یازده سانتیمتر است و کمی هم پیچیده علاوه بر کجی. لازم بذکر است ادرار کردنم بصورت نشسته همراه با سوزش است که فکر میکنم بخاطر همین انحراف باشد. برای همین همیشه ایستاده ادرار میکنم یا اگر بنشینم مجبورم آلتم را صاف کنم که نسوزد هنگام ادرار.
متشکرم از توجه-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
به نظر میزان انحنا زیاد است و بایستی با جراحی اصلاح شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

