به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید من 18 سالمه و از چن سال پیش احساس کردم ک التم انحراف داره الان ی کم بشتر از دوران راهنمایی شده فک کنم . میخوام بدونم ک نیاز ب عمل جراحی داره؟ و دوم این که بعد عمل خیلی روی طولش فرق داره؟ و سوم اینکه ممکنه ناتوان جنسی بشم؟ و چهارم این که بعدا بخیه هاش ب هنگام نعوظ اذیت نمیکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      شما حتما بایستی عمل کنید میزان انحنا زیاد است
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    سلام
    من بیضه ی سمت چپم حدود یک سال و خورده ای هست که بزرگ شده حدود دو برابر سمت راستی و تقارونش رو به کلی از دست داده و روش رو که دست میزنم کمی سفت شده .
    لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم در اولین فرصت برای معاینه و سونوگرافی به ارولوژیست مراجعه کنید. احتمال هیدروسل هست ولی موارد نگران کننده هم می تواند باشد
  • تصویر کاربر امین چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 303 مشاهده پرسش
    اگه راهی برای بزرگشدن سایز الت میدونین بگین بیام تهران مشکلی نیس فقط خیلی از دوستام این موشکلو دارن پس سلامتی و خوشبختی از دیار اذربایجان برایت ارزومنم (( فمن یعمل مسقال ذرتآ خیرآ یره )) یاشاسین عمور بویی حکیم جبارینی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نه متاسفانه راهی نیست
  • تصویر کاربر reza چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    با سلام
    من ۳۳ سالمه و قصد ازدواج دارم ولی مشکلی در روی آلت من وجود دارد و اینکه سه بافت فیبری (از روی اینترنت پی بردم) مابین کلاهک و آلت تناسلی وجود دارد که بعضا منبع آلودگی می باشد. (با توجه به اینکه از رفتن به پزشک خجالت میکشم) می خواستم بدانم روش درمان این مشکل و مدت درمان آن چه میزان می باشد.
    آیا به صورت سرپایی درمان می شود یا باید بستری شد؟
    این مشکل خیلی ذهن من را درگیر کرده است. در صورت نیاز به معاینه من را آکاه کنید.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      این مشکل براحتی با بی حسی موضعی و بصورت سرپایی قابل رفع می باشد
  • تصویر کاربر میفا سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر چندروز پیش پیام دادم گفتم آلتم در عمل دخول بعد از وارد شدن کلاهک 10 ثانیه بعد نرم میشه شما جواب دادین قرص تادالافیل 10میلی استفاده کنین بنده دارو رو طبق روش استفاده مصرف کردم اما مشکلم حل نشد .در ضمن بعد از خوردن قرص تادالافیل از اسپری تاخیری استفاده کردم .سفت نبودن آلتم امکان داره بخاطر اسپری باشه؟ تورو خدا کمکم کنید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله امکان دارد از اسپری باشد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید