به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    با سلام.قسمت زير التم حالت دونه هاي ريز و زبري احساس ميشه و با توجه به عكس ارسالي كه با مستطيل قرمز مشخص شده ايا اين دونه ها زگيل است يا خير؟در ضمن در زير كلاهك هم دونه هاي ريز هست كه با مستطيل مشكي مشخص شده علت چيست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر این ها زگیل نیستند
  • تصویر کاربر مجتبی دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    باسلام من التم کوچیکه چندسالم هست خودارضایی داشتم تازه گذاشتم کنار وزودانزالم هستم هزینه عمل جراحی واسه افزایش سایز چقدرهست ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با جراحی فقط 2 سانت به سایز آلت اضافه می شود که به نظر من ارزش ندارد
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    با سلام
    من پسری 20 ساله هستم و انحنای آلت مادرزادی دارم واز ابتدا که یادم می آید این انحنا بود ولی بعد از بلوغ زیاد تر شده است.آیا این انحنا پس از ازدواج در روند زندگی زناشویی مشکل ایجاد میکند یا خیر؟؟ در ضمن راه های درمان آن وهزینه را نیز بگویید.اگر مشکل با جراحی باید حل شود لطف کنید به بنده توضیحات کامل بدهید.
    با تشکر عکس را ضمیمه کردم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      این انحنا خیلی زیاد است و حتما نیاز به عمل دارد. عمل ساده ای است و یک شب بستری دارد آلت کمی کوتاه می شود و تا دو ماه درد در حالت نعوظ دارید ولی در حالات معمولی دردی ندارید. در مورد هزینه و توضیحات بیشتر حضوری بایستی مراجعه کنید
    2. تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      ببخشید بدون کوتاه شدن امکان جراحی وجود ندارد چون خیلی کوتاه میشود!!!
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر امید دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 374 مشاهده پرسش
    سلام
    من 19سالمه ومیخاستم بدونم آلت تناسلیم14سانته وقطرش10هست(لاغره)آیا این حالت طبیعیه یاخیر؟؟؟؟
    درضمن پشت کلاهک یاحشفه جایی که ختنه شده ام سیاهرنگه ویکمی ازقسمتای دیگ کلفتره وانگار کمی بادداره منظورم ینه که رگاش سیاهه.این عفونته؟؟؟؟ازکجاباید تشخیص داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دکترمیخاستم بدونم باتوجه به اینکه درطول هفته دوالی سه بار استمنا میکنم میتونه درزمان ازدواج هم مشکل سازبشه؟؟؟یاخیر؟؟؟
    دکتربرای رفع بوی بد آلت چهروشی بهتره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      سایز آلت تان نرمال است بقیه موارد هم نرمال هست بهتره خودارضایی را کنار بگذارید گاه می تواند مشکل ساز باشد. برای بوی بد می توانید از مام استفاده کنید
  • تصویر کاربر Mohamad دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر ايا ميزان كجي در حدي كه در عكس مشخص است حاد است؟؟مشكل ساز مي شود؟؟ نياز به جراحي هست؟؟ ممنون ميشم باسخ دهيد ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      در دراز مدت برای شریک جنسی ثابت و دائمی مشکل ساز می شود
    2. تصویر کاربر Mohamad دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
      رآه حل بيشنهادي شما جيست أقاي دكتر ؟؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید