به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر وحید پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 792 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من از بچگی خمیدگی آلت دارم الان هم 28 سالمه خمیدگی الت من رو به پایین هستش طوری که تو نزدیکی کردن هم مشکل دارم وزاویه خمیدگی بیشتر از 50 دجه هست طوری که الت از وسط تو حالت نعوظ دو نیم شده و به هم میچسبه تا الن هم که اقدامی نکردم به خاطر کم رویی بوده لطفا منو راهنمایی کنیید و میخواستم بدونم اصلاح میشه و مشکلی بعد از عمل برام پیش نمیاد تا برسم خدمتتون.تشکر…
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با جراحی قابل اصلاح هست و مشکل جدی پیش نخواهد آمد شایع ترین موضع کوتاه مختصر آلت است بعبارتی سایز نهایی آلت شما بعد از عمل به اندازه طول داخلی انحنا خواهد بود
  • تصویر کاربر s پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشد خدمت شما دکتر عزیز.بر روی الت من دو سه سانت پایین تر از سر التم دو تا سوراخ ایجاد شده که بهم متصل هستند و داخلش چیزهای زرد رنگی وجود دارد و اصلا هیچ سوزش و دردی هم ندارم.اگر رهنماییم کنیید مچکر میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس واضح بفرست
  • تصویر کاربر امید پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر.من 17 سالمه و اندازه التم 12 سانت هست من در حال افزایش قد هستم مدام.ایا افزایش قد ربطی به اندازه الت داره؟( و اندازه الت من مناسب هست یا نه؟)
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      12 سانت نرمال هست گرچه هنوز کمی جای رشد بیشتر دارد
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقای دکتر سه چهار روز پیش بیضه سمت راست من یک مقدار موثع نشستن و بلند شدن درد میگرفت بعد از معایه توسط خودم به یک برجستگی در بالاو پشت بیضه رسیدم که موقع لمس دردناک بود بعد از گذشت دو روز درد از بین رفت ولی برجستگی هنوز هست.به دکتر داخلی مراجعه کردم و سنوگرافی کردم که نتیجه اش طبیعی بودن همه چیز بود و واریکوسل تشخیص داده نشد.فقط یک مورد نوشته که "یک کانون کلسیفیه یه قطر 3 میلی متر در پل فوقانی بیضه چپ مشاهده گردیده".دکتر داخلی میگفت این درد طبیعی هست و ورم عروق هست…آیا لازمه که به دکتر ارولوژیست مراجعه کنم؟من 29 سالم هست و مجرد و برادر سرطان بیضه داشته که الان بعد از جراحی و شیمی درمانی تحت مراقبت هست
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره به ارولوژیست مراجعه کنید
  • تصویر کاربر بهنام پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من ۲۸ سال سن دارم به دلیل اینکه تو دوران نوجوانی آلتمو به طرف پایین تو شورتم قرار میدادم کم کم آلتم خمیدگی رو به پایین پیدا کرد الان موقع سکس خوب نمیتونه سفت بشه پایین آلتم باریکتر از جوسشه این تو روحیه ۲طرف تاثیر گذاشته خواهشن کمک کنید اگر نیاز به حضوری دیدن باشه میام خدمتتون فقط میخوام مشکلم حل بشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره با عکس آلت در حالت نعوظ که مشکل شما را بخوبی نشان دهد حضوری مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید