به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ایران دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    سلام من 25 ساله هستم و مشکلی که در آلت دارم این است که در حالت معمولی آلت تناسلی بنده خیلی نرم هست و مثل سابر آقایان سفتی کم رو نداره ُ به حدی هست که اگر بهش دست بزنید ممکن چیزی حس نشه این نکته خیلی عذاب آور و خجالت آوره میخواستم دلیلشو بدونم و ببینم درمانی هم داره یا نه؟
    در ضمن فکر میکنم آلت تناسلی کوچکی هم دارم اندازش خیلی کوچیکه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      شما مشکلی ندارید و نرمال هستید نگرانی تان بی جهت است
  • تصویر کاربر سجاد دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    سلام دکتر باعرض خسته نباشید یک سوال داشتم:دو روز است بر روی سر مخرج یا آلتم دانه های قرمز رنگ می بینیم اندازه اش خیلی ریز است وتمام سرآلتم نیست سمت راست فقط است وزیاد نیست علت ودرمان آن چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    من13سالم و آلت تناسلی من دو سال که تغییر نکرده است و 8سانتی متر است و میترسم در بزرگسالی دچار مشکل بشوم یا آیا نگرانی من الکی است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نگران نباشید با شروع بلوغ آلت تناسلی هم رشد خواهد کرد
  • تصویر کاربر اريا دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد جناب شما اقاى دكتر
    من به تازگى متوجه شدم الت تناسلى ام در موقعه بلند شدن كامل كمى به سمت چپ خم شده است و كاملا صاف نيست علت چيست ؟؟؟؟ از كجا باييد به فهمم طبيعى است يا غير طبيعى؟؟؟؟؟ اگر كمكم كنيد ممنون مى شم واقعا نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نگران نباشید در این حد مشکلی نیست و نیاز به اقدام خاصی ندارد
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    دکتر من سه روز پیش عکسی از آزمایش اسپرم و همینطور انحنای آلتم را برای شما فرستادم و شما فرمودید که با توجه به آزمایش نیازی به عمل واریکوسل ندارم و در مورد انحنای آلتم هم فرمودید که ممکن است در دراز مدت دچار پیرونی و افزایش انحنای آلت شوم
    دو سوال از حضرتعالی داشتم
    1 – آیا واریکوسل نیاز به عمل پیشگیرانه دارد (من 23 سالمه) منظورم این هست که قبل از رسیدن به زیر رنج نرمال باید عمل پیشگیرانه کرد یا ممکن است هیچوقت به عمل نیاز پیدا نکنم ؟
    2 – در حال حاضر با این آلت میشه نزدیکی داشت چون شما فرمودید در دراز مدت احتمال دارد به پیرونی دچار شوم اما قطعی نیست میشه بگید میتونم بدون عمل الت نزدیکی داشته باشم یا نه ؟
    ممنون از وقتی که برای ما جوان ها می گذارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام

      1 – آیا واریکوسل نیاز به عمل پیشگیرانه دارد (من 23 سالمه) منظورم این هست که قبل از رسیدن به زیر رنج نرمال باید عمل پیشگیرانه کرد یا ممکن است هیچوقت به عمل نیاز پیدا نکنم ؟………………….عمل پیشگیرانه توصیه نمی ش.د
      2 – در حال حاضر با این آلت میشه نزدیکی داشت چون شما فرمودید در دراز مدت احتمال دارد به پیرونی دچار شوم اما قطعی نیست میشه بگید میتونم بدون عمل الت نزدیکی داشته باشم یا نه ؟……بله می توانید نزدیکی داشته باشید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید