به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    با سلام
    دکتر من واریکوسل سمت چپ دارم آزمایش دادم میخواستم لطف کنید به من بگید من نیاز به عمل دارم یا نه
    در ضمن الت من به سمت چپ انحنا دارد ممنون میشم به من که نیاز به عمل دارم یا نه
    خیلی نگرانم

    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بابت واریکوسل نیاز به عمل ندارید ولی بابت انحنای آلت به نظر میاد در دراز مدت دچار مشکل شوید
  • تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما.من فردی 20 ساله و نسبتا چاق (95 کیلو) هستم.متاسفانه آلت من در حالت شل درون بیضه ها مدفون شده و خیلی کوچک به نظر میرسد و این موضوع باعث شده به استخر و … نروم.
    آیا این مورد عادی است؟
    نکته بعد اینکه آلت من در حالت نعوظ 10 سانتی متر است، نزد یک ارولوژیست در شهرستان رفتم و گفت کوچک است و حداقل باید 13 سانت باشد. حال با این وضعیت به نظر شما من میتوانم ارتباط جنسی خوب و درستی با همسر آینده خود و بچه دار شدن داشته باشم ؟
    ممنون میشم اگر جواب کاملی بهم بدید، لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      علت این امر چاقی مفرط و پنهان شدن آلت تان هست که می توانید با لاغر کردن یا لیپوساکشن برطرف نمائید. با 10 سانت هم می توان ارتباط برقرار کرد و بچه دار شد
  • تصویر کاربر س.غ پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشی خدمت شما پزشک گرامی مدتی پیش متوجه دانه های ریزسرسفیددرکف دستم شدم با مراجعه به پزشک تشخیص زگیل رادادند و انهارافریزکردم حال سوالم این است ایا اینها واقعازگیل هستند؟٢-اگرزگیل هستندامکان انتقال ان به ناحیه تناسلی با لمس ان وجوددارد؟لطفامن را راهنمایی کنیدباسپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه و ندیدن ضایعات چگونه انتظار دارید که تشخیص زگیل بودن یا نبودن آنرا بدهم
  • تصویر کاربر مجید پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    با سلام. مجرای ادرار من زیر کلاهک التم هست ولی تا بهحال مشکلی نداشتم با سن27
    ایا در اینده به فرزند من نیز انتقال پیدا میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر این بیماری ارثی نیست
  • تصویر کاربر عباس پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    با سلام
    مواردی که در عکس به ان اشاره شده را چطور می توان بر طرف نمود. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ مرداد ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      این ها بافت طبیعی بدن است و نیازی به برطرف کردن آن ها نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید