به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر اسماعیل دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 352 مشاهده پرسش
    آقاى دکتر آىا حجم منى در بارورى تاثير داره؟حجم چقدر باىد باشه؟براى اطمىنان از بارورى چه آزماىشى رو بايد انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      حداقل 2 مسی سی. آزمایش اسپرم انجام دهید
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    سلام . 29 سالمه و هیپوسپادیاس از نوع کرونال یا میدپنایل دارم . آیا امکان جراحی و طبیعی شدن آلت وجود دارد. چون از شهرستان باید بیایم خواهش میکنم در صورت امکان انجام عمل تعداد مراحل و تعداد روزهای بستری را بفرمایید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      کرونال با مید پنایل خیلی فرق دارد عکس واضح بفرست
  • تصویر کاربر حسن دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگوار.من قبلا هم به ایمیل زدم در مورد مشکلم.جناب دکتر من از زمانی که بدنیا امدم لگنم از پشت و جلو بهم نریسده بود و چندتا عمل انجام دادن تا لگنم نزدیک بشه البته در کودکی ولی لگن جلوم رو کاری نکردن .جناب دکتر من 24 سال دارم و الت تناسلیم در حالت نعوظ شاید 5 یا 6سانت بشه پیش دکتررفتم و گفتن که لاید عمل لکن انجام بدم ولگنم رو نزدیک کنم لگن 8سانت فاصله داره .به گفته شما امکان نزدیک کردن لگن نیست حالا من که یه جوان هستم و ارزو ازدواج دارم باید چه راحی پیش بگیرم ایا راهی به جز نزدیک کردن لگن هست تا التم فقط به حالت نرمال برسه لطفا کمک کنید جناب دکتر متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      امکان نزدیک کردن لگن هست اما توسط ارتوپدها راه دیگری نیست
  • تصویر کاربر میلاد دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 2363 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشی دکتر گل / یکی از دوستام با خودارضایی ی مشکلی واسش پیس اومده که پوست نوک التش که سوراخ ادرار و منی رو از هم جدا میکنه متاسفانه پاره شده و با هر کاری و چسب زدن نتونسته به هم جوش بده چون محل ادراره و چسب زیاد دووم نمیاره برای همین نگرانیش با من مشورت کرده من میخوام بدونم باید به ارولوژیست مراجعه کنه ایا نیاز به بخیه هست زمان جراحت چند ماهی است/
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره به ارولوژیست مراجعه کند براساس شدت مشکل می توان نظر نهایی را داد
  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    من یک سالی هست که عمل بیضه انجام دادم و بعداز عمل بیضه سمت چپم خیلی کوجک شده که کاملا واضح است ولی خوب قبل از عمل هم کوجک بود ولی نه تا این حد ولی خوب در حالت عادی اصلا درد ندارم فقط بعضی مواقع موقع خواب که رو دست چپم میخوابم یه کمی درد داره ایا مشکلم خیلی هاد هست خواهشا حتما جواب بدین من برای ایندم خیلی می ترسم به نظرتون برای انجام تست پزشکی مشلی هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ تیر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره سونوگرافی از بیضه ها کنید تا سایز دقیقد بیضه ها مشخص شود
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید