به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (17,410 پرسش)
Shaho چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1540 مشاهده پرسش
سلام اقاي دكتر اقاي هستم ٣6 ساله هستم مجرد كه دچار عارضه كجي الت تناسلي مادرزادي 4٠ درجه به سمت پايين بودم كه در تاريخ ٩6٧١٢ در بيمارستان امام شهرستان اورميه عمل اصلاح كوردي و جراحي پلاستيك الت با قلاب پوستي توسط "دكتر سپر همدانچي جراح و متخصص اورولوژي" انجام دادم ،تا سه ماه هم فعاليت جنسي نداشتم
انحنا حدود ٩٠٪ رفع شده اما الان كه بيشتر از دو سال از اين عمل ميگذره بعد از نزديكي در محل ختنه گاه احساس درد دارم و سر التم تا حدي گز گز ميكنه و بي حس ميشه و اين درد تا يكي دوروز بعد رابطه ادامه داره.ميخواستم بدونم علت و راه درمانش چيه؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام با پزشک معالج تان باید مشورت کنید جون ایشان دقیق تر از هر کسی میداند دقیقا چه اقدامی سر عمل کرده است -
Shaho چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
اینکار رو میکنم اما چون شهرستانم و سر کار میرم فعلا امکانش رو ندارم برا همیین قبلش میخواستم با شما که تجربه بیشتری دارید اینجا مشورت کنم و بدونم این اتفاق طبیعی هستش و راه درمانش رو جویا بشم، امکانش هست جای بقیه از داخل هنوز زخم باشه ؟ لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
نمیشه گفت طبیعیه
احتمالا حین رابطه عصب تحت فشار قرار می گیرند و باعثبروز این مشکل میشه
شاید داروهای ضدالتهاب مشکل را برطرف کنند -
Shaho چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
میشه بفرمایید چه دارویی و تا چه مدت مصرف کنم ؟، لازمه تا ابد دارو مصرف کنم ؟ میخوام این پیشنهاد شمارو که صاحب نظرید انجام بدم و نتیجه ش رو بدونم -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
البته گاه داروهای تزریقی موثرترند
ولی کپسول سلکسیب ۲۰۰ میلی هر ۱۲ ساعلت یکماه -
Shaho چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
اقاي دكتر يعني شما ميفرماييد عصب در اثر روش جراحي اسيب ديده؟ يا در موارد خاص اين اتفاق ميفته؟
فعلا نزديكي نداشته باشم در طول درمان يا مشكلي نداره ؟ اگرم فكر ميكنيد تزريقي تاثيرش بيشتره لطفا اون امپول رو هم بفرماييد تهيه كنم و چطور تزريق كنم؟ -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
خیر اینطور نیست و آسیبی ندیده
منعی برای نزدیکی نیست
برای تزریق باید با متخصص درد مشورت کنید - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام جناب دکتر. بنده حدود یک هفته پیش سوزشی را روی آلت تناسلیم حس میکردم. الان خودمو معاینه کردم و دیدم که یه دونه قرمز رنگ زیر آلتم زده. میخواستم بدونم این دونه چیه و چجوری میشه درمانش کرد؟ تشکر
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
با توجه به اینکه کیفیت عکس مناسب و واضح نیست لذا نمی توانم قضاوتی داشته باشم.
-
- سلام اقای دکتر من 17 سالمه و قدم 185 هست و وزنم 95 اندازه ی الت من معمولا 11 تا 13 هست ایا طبیعی یا نه اگر نیست به من پیشنهاد بدید که چکار کنم
-
A. دوشنبه ۲ دی ۹۸( 6 سال پیش)
دکتر لطفا سریع بهم جواب بدید -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
طبیعی است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام. بنده 27 سال دارم و حدودا 3 الی 4 ماه قبل آلت تناسلی بنده در حالت نعوظ، خیلی کم پوسته پوسته میشد که حس میکردم بخاطر مالش بیش از حد هست. تا اینکه چند وقت پیش متوجه شدم در حالت عادی آلت تناسلیم دچار دون دون صورتی مایل به سفید کمرنگ تقریبا همرنگ با پوست (اندکی تفاوت رنگ دارد) در قسمت کلاهک و اندکی زیر آن شده است. همچنین لازم به ذکر است که سکس نداشتم و پرخطر ترین کاری که انجام دادم رفتن به استخر (هر هفته 2 بار) برای مدت 2 الی 3 ماه بوده است.
جسارتا خودم یکم مطالعه کردم و به این دو احتمال (Fordyce spots و Lymphocele lumps)رسیدم. باز میخواستم برای اطمینان از جنابعالی سوال کنم و عکس بفرستم برای شفافیت موضوع.-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله غدد فوردایس هستند -
سینا جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
مممون از شما آقای دکتر. چه اقدامی لازم هست انجام بدم؟ -
دکتر محمد جباری
جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
بافت طبیعی ه و اقدامی نیاز نیست
فقط چرب کنید مرتب -
سینا جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
ممنون از پاسخ گوییتون آقای دکتر -
دکتر محمد جباری
جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
🌷 -
سینا شنبه ۷ دی ۹۸( 6 سال پیش)
آقای دکتر با چه ماده ای چرب کنم جسارتا؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ دی ۹۸( 6 سال پیش)
کرم اوسرین یا لوسیون بدن - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام دکتر جان، تقریبا یک هفته ای ست که متوجه شدم در قسمت زیر کلاهک آلت سمت راست یک غده زیر جلدی تقریبا اندازه لوبیای کوچک و لوله ای شکل ایجاد شده که به خود آلت نچسبیده ویر جلدی ست، درد ناک نیست کمی سفت است و در حالت نعوذ اندکی دردناک است به صورت نیش مورچه ای… ولی نه همیشه….لطفا بگویید آیا این نوع غده سرطانی ست؟!؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام سرطانی که نیست
در ضمن مورچه نیش نداره
با اینحال اگر نگرانید بهتره معاینه شوید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

