به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
سعادت پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
با سلام
ممنون از وقتی که اختصاص می دهد.
روی آلت تناسلی بنده در جند نقطه حالت خشکی وجود دارد که در زمان نزدیکی با همسرم باعث اذیت ایشان نیز می شود. ایا برا رفع این مشکل پمادی یا چیزی وجود دارد؟
سپاس-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام احتمالا اگزما و آلرژی پوستی است. شب ها بمدت ۲ تا ۳ هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و مادام العمر از شامپو بچه برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید و هیمشه بعد از استحمام نیز لوسیون بدن بچه روی ناحیه تناسلی بزنید.
-
- سلام وقت بخیر دکتر من یکساله دچار خارش و سوزش و تورم لابیای مینور هستم داروهای کورتونی و ضد قارچ هم استفاده کردم بی فایده بوده. به تازگی متوجه قرمزی لبه های اطراف واژنم شدم. علتش چیه ؟ چه دارویی رو پیشنهاد میکنید؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
میتونه حساسیت باشه من با هیدروکورتیزون موافقم
-
- سلام و عرض ادب. من ٢٦ سالمه و هيپوسپادياس ميانى دارم كه ظاهر آلتم رو زشت كرده و اعتماد به نفس مو پايين آورده. ميخواستم بدونم عمل جراحيش خيلى سخت و دردآوره يا خير؟ و دوران نقاحتش چقدر طول ميكشه؟
راستى آلت من در حالت نعوظ بسيار بسيار سفت ميشه و اصلا انعطاف نداره كه باعث شده نتونم براحتى سكس داشته باشم. درمانش چيه و امكان داره ناشى از هيپوسپادياس باشه؟
ممنون از شما-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بالاخره هر عملی سختی های خودش رو داره و درد هم دارد. سفتی آلت ربطی به این بیماری ندارد
-
- سلام آقای دکتر جباری
چند وقتی است که سر آلتم ترک های ریز (خشک زده) و اینکه ازتون میخواستم ببینم چه کرم یا پمادی برای این مشکلم استفاده کنم
البته مشکلم اینقدر حاد نیست که بخوام به پزشکی مراجعه کنم ، فقط اگر محبت کنید کرم یا پمادی برای رفع مشکل پیشنهاد کنید محبت کردین
با تشکر-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام احتمالا اگزما و آلرژی پوستی است. شب ها بمدت ۲ تا ۳ هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و مادام العمر از شامپو بچه برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید و هیمشه بعد از استحمام نیز لوسیون بدن بچه روی ناحیه تناسلی بزنید.
-
- سلام با عرض خسته نباشيد
من پسري ١٧ساله هستم و الت تناسلي من يه سمت چپ انحنا دارد بايد كاري انجام دهم يا خودش خوب ميشود خجالت ميكشم به پدر مادرم بگويم-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

