به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر وحیده سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید.همسرمن بیشتر از دو ماه هست که رغبتی برای هم خوابی ندارند و این درحالیه که ما ارتباط عاطفی خوبی باهم داریم .ایشون قبلا ترامادول مصرف میکردند ونزدیک 6ماه میشه که ترک کردن گفتم شاید لازم باشه که بدونید ودر ضمن مشکلات کاری هم دارند.ولی از نظر من این کاهش میل جنسی و ترک رابطه زناشوییشون طبیعی نیست و خیلی مدت دار شده خواستم شما راهنماییم کنید وراهکار درمانی هم توصیه کنید.باتشکر و آرزوی موفقیت
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      کاهش تمایلات جنسی می تواند علل جسمی یا هورمونی و نیز علل روانی داشته باشد از علل روانی می توان به مصرف جایگزینی برای ترامادول و مشغله کاری و فکری بالا را ذکر کرد برای بررسی علل هورمونی نیاز به آزمایش دارند
  • تصویر کاربر شیرین سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پارسال زگیل تناسلی گرفتم به دکتر زنان رفتم بعد درمان دارویی خوب شدم الان یکسال از بیماریم میگذره وتو این مدت زگیلی در ناحیه تناسلیم مشاهده نکردم البته تو این مدت هیچ رابطه جنسی برقرار نکردم .سوالم اینه که من 25سالمه آیا احتیاج به تست پاپ اسمیر هست? و اگه بخوام ازدواج کنم درسته هیچ علامت بیماری در بدنم مشاهده نکردم آیا لزومی داره به شریک زندگیم اطلاع بدم?راه های جلوگیری از عود کردن این بیماری هم بهم بگید ?
    با تشکر از پاسختون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      سوالم اینه که من 25سالمه آیا احتیاج به تست پاپ اسمیر هست? ………………خیر
      و اگه بخوام ازدواج کنم درسته هیچ علامت بیماری در بدنم مشاهده نکردم آیا لزومی داره به شریک زندگیم اطلاع بدم?………….پاسخ به این سوال سخته ولی شاید حق ایشان باشد که بدانند
      راه های جلوگیری از عود کردن این بیماری هم بهم بگید ?…………..ورزش، سیگار نکشیدن، عدم انجام رفتار غیر ایمن و استفاده از غذاهای سالم
  • تصویر کاربر یونس سه شنبه ۲۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم که مثلا تو سن 18-19 سالگی که ازدواج هم نکردی تا حالا رابطه جنسی هم نداشته باشی اب منیت مثلا در طول 2-3 دقیقه بیاد مشکلی هس؟؟ واگه اب منی خیلی سفت باشه مشکل داره یا خیر؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر مشکلی نیست
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نه مشکلی نیست
    3. تصویر کاربر یونس سه شنبه ۲۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      o,fd ki
    4. تصویر کاربر یونس سه شنبه ۲۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      من 14 سال سن دارم ویکی از بیزه های من بزرگ است من باید چی کار کنم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر فرزام سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    با سلام من پسری17ساله هستم هیچگونه رابطه نداشتم اما2روز است که زایده هایی شبیه جوش بروی بدنه التم درامه که یکی است و قرمز رنگ البته تورم کمی هم دارد می خخواستم بدانم این زایده بیماری است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      احتمالا یک جوش ساده هست با اینحال اگر برطرف نشد بهتره معاینه شوید
  • تصویر کاربر نگار دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من سال 91دچار زگیل ناحیه تناسلی شدم به دکتر زنان مراجعه کردم چند جلسه فریز رو انجام داد اما جواب نگرفتم و مجدد ظاهر میشد به دکتر دیگه ای مراجعه کردم وبه من داروی پودوفیلین دودرصد تجویز کردن که با استفاده دارو کاملن خوب شدم و تا الان که دوسال میشه خدا روشکر از بیماریم خبری نیس 1:.سوال من از شما اینه من چه کارهایی انجام بدم تا این بیماری عود نکنه?2: و بعدها واسه ازدواج و بچه دارشدنم مشکلی پیش نمیاد ?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      1:.سوال من از شما اینه من چه کارهایی انجام بدم تا این بیماری عود نکنه?…………..واکسن بزنید و با کسی سکس نداشته باشید
      2: و بعدها واسه ازدواج و بچه دارشدنم مشکلی پیش نمیاد ?…………….اگر سن تان زیر 30 سال هست مشکلی پیش نخواهد آمد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید