به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مجتبی پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 3967 مشاهده پرسش
    سلام
    آیا خود ارضایی باعث بوجود آمدن واریکوسل می شود؟
    آیا خودارضایی باعث تشدید واریکوسل می شود؟
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      آیا خود ارضایی باعث بوجود آمدن واریکوسل می شود؟………………خیر
      آیا خودارضایی باعث تشدید واریکوسل می شود؟………………خیر
  • تصویر کاربر مجتبی پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    سلام
    می خوستم بدونم که آیا واریکوسل می تونه فعالیت بیضه رو متوقف کنه؟
    عمل واریکوسل رو چقدر میشه به تاخییر انداخت ؟
    امکان داره کسی تا اخر عمر به این دلیل بچه دار نشه؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      می خوستم بدونم که آیا واریکوسل می تونه فعالیت بیضه رو متوقف کنه؟…………..کتوقف نه اما در بعضی موارد کاهش می دهد
      عمل واریکوسل رو چقدر میشه به تاخییر انداخت ؟…………..بستگی به نتیجه آزمایش اسپرم دارد
      امکان داره کسی تا اخر عمر به این دلیل بچه دار نشه؟………………..بعیده
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام من میخوام تو ارتش یا ناجا استخدام شم میخواستم بدونم با معاینه میشه فهمید که من خودارضایی دارم یانه اگر جوابتون نه از کجا میشه فهمید که کسی خودارضایی داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      در کل نه از روی معاینه و نه روش دیگری نمی توان فهمید که فرد خودارضایی داشته است
  • تصویر کاربر سهیلا پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام من 29سال سن دارم و از شریک جنسیم مبتلا به زیگیل تناسلی شدن ازمایش دادم و گفتند از نوع 6و 31 میباشد خیلی نگرانم با مراجعه بهپزشک گفتند خیلی کوچیکه و برام فیریز کردن ولی الان حس میکنم هنوز هست میخواستم بدونم ممکنه که بعد از چند وقت این ویروس از بدنم خارج بشه یا اینکه ممکنه اگر از سرکه استفاده کنم دیگه از بین بره ودر نیاره چون روش فیریز خیلی برام هزینش زیاده میخواستم بدونم تا چند بار باید این کارو انجام بدم و اگرم داخل واژنم باشه من چیکار میتونم بکنم یهنی واقعا ممکنه بعد از چند وقت کلا این ویروس از بدنم خارج بشه خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      میخواستم بدونم ممکنه که بعد از چند وقت این ویروس از بدنم خارج بشه………….. نمی تون زمان دقیقی را گفت بعضی مطلعت 2 سال را ذکر کرده اند
      یا اینکه ممکنه اگر از سرکه استفاده کنم ………سرکه سیب تجربه بعضی بیماران هست و در جایی مکتوب چیزی ندیده ام
      میخواستم بدونم تا چند بار باید این کارو انجام بدم……………..معلوم نیست
      اگرم داخل واژنم باشه من چیکار میتونم بکنم ……………….داخل را هم می توان فریز کرد
      یهنی واقعا ممکنه بعد از چند وقت کلا این ویروس از بدنم خارج بشه………….بله ممکن هست
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    روی ختنه گاه التم کم کم تکه گوشت اضافه ای داره رشد مکنه میشه راه حلش رو بگین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید