به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    مناحساس میکنم التم کوچک است میتوانم بزگش کنم در لذت جنسی هیچ مشکلی ندارم فقط الت بزرگتر میخواهم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://drjabbari.com/1954
  • تصویر کاربر مرتضی جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام، شرط از بین رفتن ویروس زگیل تناسلی بعد از 2 سال از بدن چیست؟ لطفا راهکار ارائه فرمایید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما
    من مردی 45 ساله و گرفتار زودانزالی هستم چندین بار به پزشک مراجعه کردم اما فقط با داروهای مختلف قصد معالجه داشتند که نشد ولی هیچکدام آزمایش برایم ننوشتند میخواستم بدونم
    1-ایا داپوکستین وارد ایران شده یا نه؟
    2- خوردن قرص زولوفت که برای من تاحدودی جواب داد اثرات سو دارد یا نه؟ چون من فشار خون بالا دارم و قرصهای لوزارتان(روزی 2 عدد) ، هیدروکلروتیازید( نصف )و آملوپرس (یک عدد) مصرف می کنم
    که با مصرف این قرصها فشارم 12-14 روی 7-8 میشه اگه قرص نخورم به 20-22 میرسه و خون دماغ میشم
    3- آیا قرصی که بتونم مصرف کنم و باعث بشه در هر بار آمیزش با فاصله کوتاه بتونم برای بار دوم این عمل را انجام بدم وجود داره؟
    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      داپوكستين هنوز در ايران وارد نشده است
      ٢) زلفت اثر سويي براي فشارخون ندارد
      ٣) سيلدنافيل ٥٠ البته با نظر پزشك معالج قلب
    2. تصویر کاربر حسین جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      با سلام مجدد خدمت شما و تشکر بابت جوابتون ببخشید من یه سوال دیگه دارم می خواستم بدونم کپسول های ویگاریکس چه تاثیراتی دارد و اینکه ایا اثرات جانبی بدی دارد یا نه؟ برای من مناسب هست؟ و با قرصهایی که من مصرف میکنم تداخل دارد یا نه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ویاگارکس تاثیر چندنی ندارد و توصیه نمی کنم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ندا.ر جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    سلام دکترمن21سالمه…نامزدم درناحیه مقعد زگیل تناسلی داره…یکبارباایشون رابطه(ازنوع لاپایی)داشتم…
    چن مدته قسمت بالای ناحیه تناسلیم هرچن وقت یکبار دونه هایی به سایز یک میلی میزنه …داخلشون مو بوده ووقتی خارج کروم دونه خوب شده…این سری سه تادونه زده ک یکیش مو توش بود درش آوردم…ولی دوتای دیگ مو نیس توش…شکلش هم مثل همون قبلیا هست…خیلی نگرانم ک منم زگیل گرفته باشم..
    بنظرشما زگیل هست؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر لقمان جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2203 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    بنده کارمند شهرستان سقز و دارای 33 سال سن و بیماری واریکوسل و فتق خفیف می باشم
    آیا امکان عمل هرو با هم امکان دارد؟فتق و واریکوسل سمت چپ
    آیا عمل عوارض زیادی دارد؟
    میخوام به روش میکروسرجری واریکوسلو عمل کنم آیا امکانش هست و هزینه اش چقدره؟
    از شهرستان بیام تهران بعد عمل بلافاصله برگردم شهرستان مشکلی نداره چون جایی برای استراحت ندارم
    هرچند بیمه تکمیلی هم دارم
    لطفا راهنمایی فرمایید
    آیا من 28 م این ماه بیام میتونید همان روز عمل بشم و برگردم شهرستان؟ چون راهم دوره با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      با سلام
      آیا امکان عمل هرو با هم امکان دارد؟فتق و واریکوسل سمت چپ آیا عمل عوارض زیادی دارد؟………امكانش هست
      میخوام به روش میکروسرجری واریکوسلو عمل کنم آیا امکانش هست و هزینه اش چقدره؟ ……….امكانش هست حدود هزينه ٢ و نيم هست
      از شهرستان بیام تهران بعد عمل بلافاصله برگردم شهرستان مشکلی نداره چون جایی برای استراحت ندارم……..مشكلي نداره ولي بايستي همراه داشته باشيد و وسيله نقليه شخصي
      هرچند بیمه تکمیلی هم دارم
      لطفا راهنمایی فرمایید
      آیا من 28 م این ماه بیام میتونید همان روز عمل بشم و برگردم شهرستان؟ چون راهم دوره………..بايستي يك روز قبلش بياييد براي معاينه و ديدن جواب ازمايش اسپرم با هماهنگي قبلي1
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید