به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
رضا جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
با سلام
اینجانب متولد سال 1347هستم و دارای 2فرزند
مدتی هست که با این مشگل مواجه هستم
درضمن زودارضا شدن بلند نشدن الت تتاسلی و غده 2عدد در اواسط الت سمت چپ لطفا دستورات لازم و راهنمایی های مربوط را اعلام بفرمایید
با کمال ادب و احترام-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- پسری دارم 12 ساله شب اداری دارد به دکترهای زیادی مراجعه کردم ولی نتیجه حاصل نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
در بررسي بچه شب ادرار اگر ازمايشات و سونو نرمال باشد و بچه در روز مشكلي نداشته باشد بايستي از درمان هاي رفتاري و دارويي همزمان استفاده شود و نياز به همكاري خانواده بويژه پدر و مادر دارد
-
- سلام اقای دکتر حالتون خوبه من نوجوانی 14ساله ام ولی التم در حدود 5سانتی متر هستش و از این بابت نگرانم مناسب هستش یا نه باید چکار کنم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- سلام اقای دکتر.یکی از دوستانمahccخورد وسه نوع تایپ ویروس hpvداشت .همه زگیلا که چهل تا بود بعد از سه ماه رفت ولی هنوز داره می خوره تا شش ماه.ایا اگه ازمایش بده و منفی بشه.یعنی ویروس دفع شده ؟یا ویروس ضعیف شده وسیستم ایمنی بدن دوباره ضعیف بشه دوباره تکثیر میشه؟؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
ایا اگه ازمایش بده و منفی بشه.یعنی ویروس دفع شده ؟…………………………….بله
یا ویروس ضعیف شده وسیستم ایمنی بدن دوباره ضعیف بشه دوباره تکثیر میشه؟؟………………………خیر
-
- اقای دکتر سلام و عرض ادب
مدتی هست نعوظی که قبلا داشتم را ندارم,ان سفتی که قبلا در هنگام نعوظ داشت رو الان نداره,انگار کمی شل تر شده,نعوظ دارم ولی حس میکنم مثل سابق خیلی سفت نمیشه,خیلی میترسم,باید چکار کنم,27 سالمه-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

