به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
اسماعیلی دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
با سلام خدا قوت خدمت جناب آقای دکترجباری ، همسر من از بچگی دچاره مشکل بیضه ها بود که آب جمع میشده که متاسفانه به صورت سنتی (با بستن بیضه ها) درمان کردن،ولی اون تنها مشکلش نبوده،بعد که بزرگ شدن هم قدشون کوتاه بود هم از رشد موهای (ریش وسبیل) خبری نبوده تااین که 27سالگی میره پیش دکتر تا این که هم قدش رشد میکنه هم موهای زاید،ولی همسرم از سال 90آمپول تستسترون تزریق میکنه ولی آزمایش اسپرم دادیم بازم صفر شده ممکن اسپرم باشه ولی بیرون نیاد،آیا در این صورت ممکنه اسپرم از طریق جراحی از بیضه ها گرفت. با تشکر فراوان-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
احتمالش ضعیفه وای با اینحال بایستی نمونه برداری از بیضه ها انجام شود
-
- سلام در سونوگرافی اندازه پروستات نرمال ولی در سی تی اسکن پروستات هتروژن و دارای کلسیفیکاسیون می باشد ضمنا در ادرار گاها لخته خون و همچنین بعد از انزال سوزش سر آلت وجود دارد همچنین لباس زیر آغشته به ترشحات نارنجی رنگ می باشد سن 43 سال آیا مشکلم حاد است با تشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
مشکل تان حاد نیست ولی نیاز به درمان دارد -
ساسان یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
بسیار ممنون و سپاسگزارم از لطف حضرت عالی
من شهرستانم و تا تابستان نمی توانم خدمت برسم اینجا تشخیص پروستاتیت مزمن بود و داروهای ذیل برایم تجویز شده است
داروی گیاهی prosta barij
tamsuloin hydrochlioride 0.4 mg
levofloxacin 500mg
phenazopyridine
اگر تا تابستان خدمت برسم برای درمانم دیر نمی شه -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
خیر - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- مردي 26 ساله هستم كه الان نزديك به يك هفته است كه خارش در مجاري ادراري دارم. معمولا شبها و بعد از خوردن صبحانه بيشتر هست. در زمان دفع ادرار هيچ مشكلي ندارم و هيچ نوع چرک يا ماده غير عادی هم دفع نميشه، فقط خارش در ناحيه نزديك به انتها و مياني آلت دارم وگاها سوزش خفيف. ممنون میشم راهنماييام كنيد. من در روستا زندگی میکنم و تا شهر فاصله زیاد داریم و آنجا دکتر ارولوژیست نداره. اگه مشکل من با قرص حل میشه، لطفاً تجویز کنین. سپاسگزارم از شما.
- عرض سلام وادب خدمت دکتر خدمت گذار.من ۲۷سالمه متاهل هستم یک ساله ازدواج کردم برای بچه دار شدن اقدام کردم منتهی نتیجه نگرفتم واریکوسل گرید ۳داشتم دوبار عمل کردم منتهی دوباره عود کرده بنظر شما دوباره باید عمل کنم یا اینکه راهکار دیگه ای هست .خواهش میکنم جواب بدید لطفا متشکرم
- با سلام ما يك ماه پيش تنگي مجاري ادرار را به وسيله ليزر در تبريز عمل كرديم و تنگي باز نشد و حدود يك ماه و بيشتر با سوند سپري مي كنيم و بقيه طبابت را ميخواهيم شما ادامه بدهيد در تهران جايي نداريم و ميخواهيم زودبهبود يابد به نظر شما تنگي ٢٨ ميلي با ليزر باز مي شود يا با عمل باز؟؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

