به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    با عرض سلام. من با شماره بالا تماس گرفتم و کسی پاسخگو نبود. ادرس مطب و میخاستم و اینکه هزینه لیزر برای از بین بردن زگیل تناسلی چقدره. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      آدرس مطب:خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20 :
      تلفن:88713632
      09109819050
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      به تعداد و سایز و محل زگیل ها بستگی دارد لذا بدون معاینه نمی توانم هزینه لیزر را مشخص کنم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر آرزو یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    سلام من وهمسرم 24ساعت است که متوجه شده ایم تب خال تناسلی داریم البته نمیدانیم تب خال است یا زگیل دانه های ریز قرمز رنگ که زیرشون اب داره خاهش میکنم یک قرص یا دارویی معرفی کنید که سریع درمان شویم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر غزل یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 202 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین.خدا قوت.اقای دکتر دختری 23ساله هستم ک الان 13ماهه ک دچار زگیل تناسلی از نوع 33 59. سه دوره ی واکسن زدم و 6ماه پاورفیت مصرف کردم.الان ک دوره ی مصرف پاورفیت تمام شدم چه قرص دگه ای بخورم؟احتمال پاکسازی هست؟و این ک نامزدم هم 13ماهه زگیل داره پیش خودتون لیزر کرد ولی بعد 10ماه دوباره زد ک باز پیش خودتون لیزر کرد..قرص پاورفیت هم خورد 6ماه ..در ضمن 34سالشه..احتمال پاکسازی هست؟مرسی ک جواب میدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 530 مشاهده پرسش
    با توجه به توضیحات داده شده امکان دفع سنگ مثانه بصورت طبیعی به مرور زمان امکان پذیر است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      کدام توضیحات؟!!
  • تصویر کاربر وحید یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید.من در سن ۱۲ سالگی بر اثر خوردن زمین بیضه راستم به بالای الت زیر شکم جابه جاشد ودچار خون ریزی التم شدوتاالان که ۲۰سالمه نه دردی داشتم نه به دکتر مراجعه کردم علت بالا رفتن بیضه چیه ایا امکان سالم بودن بیضه هست یا میتونه در ناباروری تاثیر بگذارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید