به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدی.خ دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    آقای دکتر عزیز
    بعد از مشاوره باشما که بخاطر برگشتن علائم سوزش و تکرر بعد از مصرف الکل قرص باکلوفن را تجویز کردید از دیروز درد بیضه راست هم شروع شد و به ناچار مجدد به یکی از همکاران شما مراجعه کردم …
    تجویز ایشان به همراه باکلوفن قرص تاوانکس 500 به تعداد 30 عدد بود
    در حال حاضر تعجب من از علت تجویز آنتی بیوتیک هست چون هیچ گونه سکس و ترشحات نداشتم و فقط بعد از مصرف الکل دوباره مشکلات عود کرده هست …
    با توجه به درد بیضه و کشاله راست و سوزش بعد از ادرار آیا بنظر شما امکان عفونت وجود داد؟ و واقعا چگونه بعد از بهبودی پروستاتیت فقط با مصرف الکل این عفونت دوباره شروع شده است!!

    سپاس بیکران بخاطر زمانی که جهت پاسخ میگذارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر امید شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    سلام.. بنده 28 سال دارم وازکتومی کردم الان 10 روز هست و هنوز درد بیضه دارم و سفکسیم 400 خوردم 1هفته و دیگه تاوانکس 500 میخورم روزی یکی و هنوز درد دارم.. و بیضه هام را که دیدم انگار 1چیزی مثل نخود داخلش هست..هنوز درد دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام

      اگر درد زیاد هست بهتره توسط پزشک تان معاینه شوید

  • تصویر کاربر M شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید
    من پسری 16 ساله هستم
    آلتم در هنگام نعوظ در قسمت زیرش یه غده معلوم میشه
    که هیچ درد و سوزشی نداره
    میخواستم ببینم این طبیعیه یانه؟؟
    فقط هنگام نعوظ معلوم میشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام

      معمولا موضع مهمی نیست

  • تصویر کاربر مصطفی شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر دو سه روزی هست که چند تا جوش سر سیاه روی آلتم دیدم و به مرور زمان داره بیشتر میشه . اول ریز هستن و بعد یکم بزرگ میشن . وقتی میرم حمام دونه های سر سیاه میفتن و دوباره جاش پر میشه . میخواستم بدونم مشکل چی میتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام

      عکس چندان قابل قضاونت نیست بهتره حضورا به پزشک مراجعه فرمائید

  • تصویر کاربر سالار شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب دکتر من پدرم 66 سالشه دیروز سوناگرافی داده تو سوناگرافی نوشته درپل میانی کلیه چپ یک کیست کورتیکال باابعاد 39×40م.م مشاهده میشود ایاخطرناک چون همه چی نرمال خوب فقط این نگرانم کرده ایا باید درمان بشه یااصلامشکلی نیست عوارض هم داره اگه درمان نشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام

      نیازی به درمان نداره و مشکلی ایجاد نمی کند

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید