به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
شقایق شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
سلام.من دختر 34ساله هستم. پارسال بعد از عقد ضایعات پوستی روی الت تناسلیم دیدم و وقتی رفتم پیش دکتر گفت زیگیل هستش و اونارو سوزوند.که گفتن حدود 50تا بود.و من کاملا خوب شده بودم تا چندوقت پیش که دوباره متوجه ضایعه شدم و دوباره رفتم دکتر و گفتن حدود 2 یا 3 تا زده.خواستم بدونم برگشت این ضایعات به چه معناست؟ایا تا اخر عمر باید تحت نظر دکتر باشم؟ایا ممکنه خود به خود خوب بشن؟و اینکه حتما باید ازمایش بدم که بدخیم یا خوشخیم بودنش مشخص بشه؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
خواستم بدونم برگشت این ضایعات به چه معناست؟…………………………….گاه بیماری وجود دارد ولی بصورت نهفته که در برخی زمان ها ظهور پیدا می کند
ایا تا اخر عمر باید تحت نظر دکتر باشم؟…………………………اگر ضایعه ی جدید زد بله بایستی به پزشک مراجعه کنید
ایا ممکنه خود به خود خوب بشن؟…………………………بله ولی احتمالش قوی نیست
و اینکه حتما باید ازمایش بدم که بدخیم یا خوشخیم بودنش مشخص بشه؟………………………..فقط از دهانه رحم سالیانه پاپ اسمیر و HPV PCR انجام دهید
-
- با سلام و احترام. حدود یک ماه است که هنگام نزدیکی احساس سوزش و کشیدگی پوست در محل ختنه گاه میکردم و بعد از آن زخمهای کوچکی مثل ترک ناشی از خشکی باقی میماند. اخیرا حین و بعد از نزدیکی ملتهب و دارای نقاطی مثل سوختگی در چهار پنج نقطه به همراه سوزش و درد است . بعلاوه یک زائده پوستی هم زیر کلاهک آلت در آمده است که حالت گوشتی طور دارد. جسارتا عکس گرفتم از موضوعات که پیوست میکنم. علت زخم شدن دور ختنه گاه چیه و اون خال گوشتی چی میتونه باشه؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳۱ خرداد ۵( 6 روز پیش)
سلام
هم اگزما و هم عفونت می تواند علت زخم شدن دور ختنه گاه باشند. زخم یا قرمزی دور ختنهگاه معمولاً ناشی از التهاب یا عفونت سطحی (بالانیت) است که میتواند بهخاطر رعایتنشدن بهداشت، عفونت قارچی یا باکتریایی، حساسیت پوستی، یا گاهی بیماریهای مقاربتی ایجاد شود. توصیه میکنم ناحیه را تمیز و خشک نگه دارید و از مواد محرک خودداری کنید. توصیه می کنم روزی دو بار تا ۲ هفته از پماد تتراسیکلین و نیز پماد هیدروکورتیزون استفاده کنید صبح و شب و پماد ها به فاصله یک ساعت زده شوند. خال گوشتی شما مشکوک به زگیل تناسلی است. توضیحات این بیماری را در مقاله زگیل تناسلی چیست بخوانید و بهتر است برای تشخیص دقیق تر به مطب دکتر مراجعه نمایید
-
- سلام آقاي دكتر
من ٢٩ساله هستم باكره هستم مبتلا به نوع ٦-١٦ ويروسhpvشدم زگيل هاي متعدد اطراف مقعد و ديواره بيروني الت تناسلي زدم سوالم اين هست كه در صورت اينكه من باكره هستم و رابطه ي جنسي كامل نداشتم احتمال سرطان دهانه و گردن رحم وجود داره؟ احتمالش چقدره؟
و اينكه من چون باكرم نميتونم پاپ اسمير بدم بايد چه كار كنم!؟ لطفااا راهنمايي بفرماييد
دو مرحله از واكسن گاراداسيل رو هم تزريق كردم
سپاس فراوان-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
سوالم اين هست كه در صورت اينكه من باكره هستم و رابطه ي جنسي كامل نداشتم احتمال سرطان دهانه و گردن رحم وجود داره؟ احتمالش چقدره؟…………………احتمالش نیست چون تماس با نواحی گردن رحم وجو نداشته
و اينكه من چون باكرم نميتونم پاپ اسمير بدم بايد چه كار كنم!؟……………………نیازی به پاپ اسمیر از این بابت نیست
-
- سلام. پسر من دو ماه هست که 3 سالش تموم شده. دو ماه پیش ختنه شد و کجی آلت هم داشت که با بیهوشی ختنه شد و کجی آلتش برطرف شد. روز سوم برای معاینه پیش دکتر رفتیم و گفت عفونت بعد از ختنه شده. 4 روز بستری شد و آنتی بیوتیک تزریقی گرفت و روی محل زخم لامپ می ذاشتن و بعد پماد می زدن. الان که دو ماه از اون ختنه و … می گذره، هنوز دو تا از بخیه هاش نیفتاده. باید چه کار کنم؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
بخیه ها جذبی است و بتدریج خواهد افتاد و جای نگرانی هم ندارد ولی اگر خواستید می توانید برای برداشتن آن ها به پزشک معایج شان نیز مراجعه کنید
-
- با سلام.من تقريبا مدت خيلي زياديه كه(از اول سال ٩6) تقريبا هر شب مجبورم به دستشويي بروم.احساسي كه در مثانه ام دارم با اندازه ي ادراري كه دفع ميكنم يكي نيست.هيچ درد و سوزشي هم در لگن و ادرارم ندارم.واريكوسل خفيفي هم دارم كه تحت نظر پزشك هست و نياز به جراحي نيست.اين مسئله ي ادرار هاي شبانه مرا كلافه كرده.قبلا هم هيچ سابقه ي تكرر ادرار نداشتم.٢5 سال دارم و اوايل سال ٩6 هم ازدواج كرده ام.سابقه ي جراحي تنگي حالب upjo هم دارم.لطفا مرا راهنمايي كنيد.ايا بايد براي معاينه پروستات به پزشك مراجعه بكنم يا نه؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
بله توصیه می کنم برای معاینه پروستات و سونوگرافی حتما حضورا مراجعه و بررسی شوید
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

