به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    سلام وقت شما بخیر مدتی هست که روی بیضه هام دونه های قرمز رنگ خون مردگی هست و بیضه کوچیک شده بعضی وقت ها سر میشه حالت خواب رفتگی میگره وبالای بیضه درد میگیره و میل جنسی خیلی خیلی کم شده و خود الت کوچیک شده اندازه و سایزش و لکه قهو ای رنگ ایجاده شده
    با تشکر از زحمات
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر نازجهان یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
    سلام دكتر خسته نباشين بيزحمت ميشه جواب ازمايشمو بگين ممنون ميشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      نرماله
  • تصویر کاربر صمد پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید من اخیرا سونوگرافی بیضه وشکم انجام دادم که درسونوگرافی 1-واریکوسل گرید 2با دیامتر وریدی4میلیمتر در هر دوسمت دیده میشود2-هیدروسل خفیف دوطرف رویت میشود3-هرنی اینگوینال دو طرف در حین مانور والسالوا از طریق دیفکت8میلیمتری رویت میشود خیلی نگران شدم.
    خواهشمندم به سوال های من جواب دهید.
    1-برای واریکوسل گرید 2 چکار کنم که پیشرفت نکندوراه درمان ان چیست.2-برای هیدروسل خفیف دو طرفه چکار کنم ایا راهی برای درمان ان وجود داردیاخیر؟3-برای هنری اینگوینال دو طرفه که 8میلیمتر میباشد نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر یا برای پیشگیری این فتق دو طرفه چکار کنم و آیا والیبال برای اینها ضرر دارد یا خیر و کدام ورزش را پیشنهاد میکنید.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
    سلام مجدد آقای دکتر وباعرض شرمندگی بخاطر سوالات زیادم خاستم از خدمتتون بپرسمPHادرار من 5 بوده تو چند آزمایش متوالی .آیا خطرناکه ومن به بیماری اسیدوز کلیوی مبتلا شدم؟ممنون میشم از پاسخاتون🙏🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    سوال=در مورد سلامت دستگاه تناسلی(رشد طبیعی الت و بیضه ها) پسر بچه ۱۲ ساله سوال داشتم میخواستم بدونم (از اونجایی که اگه مشکلی تو دستگاه تناسلی باشه معمولا تا سن ۱۴ سالگی با دارو درمان میشه)لازمه که بچه ای که رشد طبیعی داره ،در این سن معاینه بشه به خاطر بی علائم بودن این مریضی ها یا اینکه اینگونه مشکلات در رشد نکردن دستگاه تناسلی و…با علائم هستش و بعد ان باید مراجعه بشه.خیلی ممنون میشم راهنمایی بکنید .
    ممنون از صبر و حوصلتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید