به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر هدی یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    باعرض سلام….میخاستم ببینم این صایعه ها زگیل هستند??ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      خیر زگیل نیستند
    2. تصویر کاربر هدی یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام….خداخیرتون بده….باورکنید دعا خیره خیلی ها پشت سرتونه….دکتر پس این ضایعه ها چی میتونه باشه….گوشت اضافه هست اما حالت دراز و اویزون داره….انگشت ماننده…تو عکس براتون دورشو خط کشیدم….ممکنه اسکین تگ باشه یا ویستیورپاپیلوماتیز؟؟ممنون از جوابتون….بازم تشکر….خدا انشااالله همیشه براتون خیر بخاد
    3. تصویر کاربر هدی یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      ی سوال دیگه شرمنده به درمان احتیاجی داره؟؟؟
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      وستیبولار پاپیلوماتوزیس هست و درمانش جنبه ی زیبایی دارد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.وقتتون بخیربنده58سالمه ومدتا بودتکررادرارداشتم به پزشک متخصص مراجعه کردم وباتجویزداروتکررادرارقطع شده ولی همیشه احساس میکنم ادراردارم وبه دستشویی که میروم ادرارندارم. لطفامنوراهنمایی کنیدچکارکنم.درضمن اقای دکترحدطبیعی بیرون روی درشب وروزچندباره؟ممنونم ………… ازهمدان.شادوسلامت باشیدانشااله.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      چه داروهایی می خورید؟
      سابقه ی بیماری؟
      نتیجه ی سونوگرافی و آزمایشات؟
  • تصویر کاربر هیوا یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    اقای دکتر تشکر از راهنماییتون
    من قبلا خدمتون پیام داده بودم ولی چون شهرستان هستم و نگرانیم زیاد شده بعنوان اخرین سوال و اخرین بار میخام ازتون عکس زایده رو اینبار واضحتر عکس گرفتم ببینید اخه چون من شهرستان هستم و دسترسی به دکتر خوب واسم سخته بخاطر همین حساسیت دارم نسبت به این موضوع.اخه زایده روی زبونم خیلی شبیه زگیل هست و شبیه فیبروم نیست و نگرانم که سرطان بشه.خواهشا و لطفا نظرتونو بگید
    بعنوان اخرین بار
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      به نظر من با جراحی بردارید هم درمان می شود و هم تشخیص داده می شود و از این نگرانی و برزخ در می آیید
  • تصویر کاربر خشايار یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 565 مشاهده پرسش
    سلام بنده حدود ٨ روز پيش رابطه جنسي اورال و كامل داشتم كه فرداي روز سكس دچار گلو درد شدم و ته زبان جوش هاي سر سفيد زد بعد از مراجعه به پزشك اورژانس تاوانيكس مصرف كردم اما بهبودي حاصل نشد ٣ روز پيش به دكتر گوش وحلق وبيني مراجعه كردم مشكوك به سفليس و سوزاك شدن سفتریاکسون و ازيترمايسين تجويز كردن ازيرو يك دوره ٣ روزه اما بازم تغييري در زخم ها احساس نشد نميدونم بايد چيكار كنم دوره بهبودي چقدر طول بكشه طبييعه ؟! و براي درمان پيش چه متخصصي بروم؟!
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      قاعدتا اگر سوزاک باشه با این درمان ها بایستی عفونت کنترل شده باشد گرچه برخی موارد کنترل میشه ولی بهبود آثارش و سوزش آن ممکن است طولانی تر باشد. توصیه می کنم به متخصص عفونی مراجعه کنید
  • تصویر کاربر محمود یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    من 8 روزه که عمل هیدروسل انجام دادم میخوام بدونم که از چند وقت بعد میتونم‌نزدیکی داشته باشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      هر وقت درد نداشتید می توانید نزدیکی داشته باشید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید