به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر آرش سه شنبه ۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    یکی از بیضه های من کوچک و دیگری بزرگ است. خب بنا به گفته های شما این مشکلی نیست.
    ولی سوال من اینجاست که چرا آن بیضه ای که کوچک تر هست خیلی شل است نه خود بیضه بلکه رگ هایی که درون آن هست و بیضه دیگری این طور نیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اینکه سایز بیضه ها متفاوت است بایستی با سونوگرافی بررسی شود تا مشخص که طبیعی است یا غیر طبیعی. درخصوص شل بودن رگهای داخهل آن هم بدون معاینه نمی توان نظری داد
    2. تصویر کاربر آرش دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنون از پاسخ شما
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      موفق باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امید دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید خدمت ا اقای دکتر جباری
    میخواستم. بپرسم. نزدیک ششش ماهی. هستیه جوش اخر بیضه هام زده. نمیدونم چی هستش میخواستم. بپرسم چی هستش. و چجوری درمانش کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      کیفیت عکس مناسب نیست
  • تصویر کاربر حمید دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    سلام
    اقای دکتر
    قبل از هر چیز تشکر میکنم از اینکه وقتتون رو در اختیار مراجعه کنندگان تون قرار میدید
    اقای دکتر میخواستم بدونم این تکنیکی که هر روز الت تناسلی رو بکشیم و به مدت یک دقیقه در همین حالت نگه داریم و بعد از یک دقیقه ده ثانیه استراحت بدیم و دو باره این حرکت را تا ۱۵تا۲۰بار پشت سر هم در روز انجام دهیم واقعأ باعث افزایش طول الت میشود یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر
  • تصویر کاربر ابوالفضل دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان
    من تقریبا 22 ساله هستم
    امروز توی دانشگاه یکی از هم کلاسی ها گفتش من عمل بیضه دارم چون به بیماری نمیدونم چیه نوع سوم مبتلا هستم
    پرسیدم نشونه هاش چیه؟
    گفت رگ بیضه باید هم اندازه باشه و کیسه بیضه باید کوچک باشه

    من نگران شدم وقتی اومدم خونه نگاه کردم اما چیزی متوجه نشدم اخه چطوری بفهمم الان چیزی غیر طبیعی هستش یا نه؟!
    مثلا اندازه کیسه بیضه باید چقدر باشه؟
    یا اون رگ که دوستم گفت چطوری باید باشه و اصلا کجاست ؟!؟!
    واقعا نگران هستم چون میخوام ازدواج کنم ممنون میشم کمک کنیید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      برای رفع نگرانی بهتر توسط ارولوژیست معاینه شوید
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 688 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من دستگاه اکستندر خریدم و حدود 1 ماه استفاده کردم و همین یک ماه همین طور که تو دفترچش هم نوشته بود نیم سانت افزایش طول آلت داشتم که احساس میکنم با ادامه استفاده، بیشترم افزایش پیدا می کرد و مشکل خاصی هم واسم پیش نیومد اما انقد تو برخی ار سایتای پزشکا خوندم که عوارض داره یهو ترسیدم بیشتر استفاده کنم ،‌ مثلا تو یکی از مقاله یکی از پزشکا نوشته بود که عامل اصلی پیرونی هست…الان نمیدونم استفاده کنم یا نه ..خواستم نظر شما رو بدونم؟؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      البته من جایی نخوانده ام که باعث پیرونی شود ولی از آنجایی در آلت تناسلی فقط سایز مهم نیست ومهم تر از. آن عملکرد آلت است لذا کشش طولانی مدت شاید بتواند باعث افزایش سای بصورت نسبی شود ولی ممکن است روی عملکرد نعوظ تاثیر منفی داشته باشد
    2. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      http://www.safarinejad.com/ArticlesDetail/tabid/94/ArticleId/211/.aspx مقاله ای که خوندم اینه دکتر ، به نظر شما احتمالش هست؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید