به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهران یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما و خسته نباشید
    1من متاسفانه زود انزال هستم به شدت لطفا راهنمایی و درمان مناسب را بفرمایید
    2راهکار افزایش سایز الت تناسلی را بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      می توانید از بیحس کننده های موضعی استفاده کنید. برای افزایش سایز کاری نمی توان گرد
  • تصویر کاربر عابد یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    من ۴۰ ساله هیپوسپادیس دارم گول الت در حالت ارکسیون ۱۰سانت عکس ناحیه گلندز را میفرستم بفرمایید میشه موضعی و سرپایی عمل بشه یا بیوشی عمومی میخاد ضمنا الت دارای انحراف نیز میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      با بی حسی از کمر قابل انجام است ولی خیلی نیاز به این کار نیست
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    سلام من 27 سالم از مایش ادرار دادم خون ئر ائرار ئیئه شده ادرار من به شکل سیاه می باشد سونوگرافی کردم می گفتن سالم دکتر میگه عفونت قرص خوردم خوب نشد چه کار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      آزمایش ادرار , سیتولوژی ادرار و سیستوسکوپی بایستی انجام دهید
  • تصویر کاربر وحید یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    باسلام و عرض ادب
    من دچار زود انزالی هستم که تاثیر بسیار بدی در زندگیم گذاشته و اعتماد بنفس ندارم و سایر مشکلاتی که شما بهتر اطلاع دارید.دارید.لطفا راهنمایی کنید جهت درمان .
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      هم از اسپری لیدوکائین و هم از قرص هایی مثل آسنترا می توانید استفاده کنید
    2. تصویر کاربر وحید یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      ایت زود انزالی درمان قطعی دارد؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    با سلام حضور شما 45 ساله هستم و مدتی است پس از دفع ادرار احساس میکنم بصورت قطره ای دچار دررفتگی ادرار میشوم در ضمن مبتلا به دیابت نوع 2 نیز می باشم در سونوگرافی گفتند ادرار باقی مانده در مثانه طبیعی است لطفا راهنمایی بفرمایید.
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ فروردین ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اینحالت هم می تواند به دلیل مشکلات پروستات و هم تاثیر دیابت بر روی سیستم ادراری باشد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید