به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر بدون شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر .
    قبلا یک سوالی خدمتتون داشتم با یک عکس بپیوست که فرمودین زگیل تناسلی نیست …ولی هنوز نگرانم فکر میکنم عکس بدستون نرسیده باشه …کد رهگیری سوال قبل x48sp727813 …ضمنا چند روزی روی زگیل احتمالی عسل گذاشتم و بعضی وقتا سرکه سیب والان اندازش خیلی کوچکتر شده و رنگش قهوه ای تر شده با توجه به اینکه عسل داره کوچکترش میکنه میشه گفت که زگیل هست یا نه؟البته این عکس قبل از استفاده از عسل هستش
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اين ضايعه به زگيل شبيه هست ولي بطور قطع نمي توان گفت ايكاش قبل از درمان سنتي از اين ضايعه براي آزمايش نمونه گيري مي كرديد
  • تصویر کاربر مژگان شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    M. Farahani: سلام  خسته نباشید 27 سالمه نزدیک دوساله ازدواج کردم سال گذشته دچار زیگیل تناسلی شدم با مراجعه ب دکتر و استفاده پدوفیلین 10% بهبود یافتم اما در حد چندتا دونه بعدا زدم که دیگه ن رشد کرد ن تغییر  همسرمم دچار زیگیله و با لیزر که بیمار خودتون هست مراحل درمان و طی میکنی  ولی چند روزی میشه بافت های برجسته شبیه به زیگیل در واژن دیدم که دو خط در حدود 4 سانتی در دو طرف دهانه واژن زدم  استرس و ناراحتی داشتم چون فکر میکردم زیگیله بعد از پیگیری علایمم در سایت های پزشکی بیشتر شبیه وستیبولار پاپیلوماتوز هست نه زیگیل تناسلی  هنوز ب متخصص مراجعه نکردم  میشه راهنماییم کنید که ایا با دارو امکان بهبود و از بین رفتن داره یا نه . ایا لزومی داره رابطمو(سکس) با همسر قطع کتم  دچار عفونت هم هستم  لطفا راهنمتیی بفرمایید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر بنده بهتر است ابتدا معاينه شويد چون اگر وستيبولار پاپيلوماتوزيس باشد نيازي به اين دلواپسي و درمان و سختگيري در رابطه نيست.
  • تصویر کاربر سعید شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر. خسته نباشید. طول الت تناسلی من حدودا ۸ الی ۹ سانت هست و من از این حالت واقعا زجر میکشم. به خاطر اشکالات حاصله از دوران ختنه و عمل ترمیم چسبندگی در سن ۲۱ سالگی توسط دکتر امیرحسن انسان نژاد این مشکل حل و برطرف شد. لذا چگونه می شود مشکل کوچکی الت تناسلی من رو برطرف کرد؟ می شود حل کرد؟من در حال ازدواجم لطفا لطفا لطفا و لطفا کمک کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      البته ٩ سانت هم طبيعي است ولي در كل تنها راه افزايش سايز آلت آنهم در حد ٢ تا ٣ سانت جراحي است.
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://drjabbari.com/1954
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    سلام. وقت بخیر. آلت تناسلی من از ناحیه زیر کلاهک قرمز شده و بعد از رابطه جنسی سوزش دارد. برای چی هست این مسیله؟ راه درمانش چیه؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      چه مدت است اينطور شده ايد
      داروي خاصي مصرف مي كنيد يا اخيرا مصرف كرده ايد.
      بيماري خاصي داريد
      شريك جنسي تان بيماري خاصي دارد يا داروي واژينال استفاده مي كند
    2. تصویر کاربر علی شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام آقای دکتر. خیر دارویی مصرف نمیکنم. بیماری هم ندارم. همسرم هم بیماری نداشته. مدتش تقریبا یک ماهه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      می توانید برای 2 هفته از کرم فلوئوسینولون صبح و شب فقط روی ضایعه استفاده کنید + لوسیون کلوتریمازول اونهم روزی 2 بار، احیانا اگر بهبودی حاصل نشد نیاز به معاینه حضوری و بررسی بیشتر می باشد. در حمام هم روش صابون نزنید و از شامپو بچه استفاده کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سعيد شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام . بنده تا 5 سال پيش دچار چاقى مفرط بودم و به تبع آن خالهاى گوشتى در نقاط مختلف و جوشهاى بزرگ در زير شكم و كشاله ران داشتم كه دليل آن ها را چاقى ميدونستم . براى همين خال گوشتى موجود در زير آلت رو ناديده گرفتم . ولى الان با وجود كم كردن ٣6 كيلو وزن هرچند ماه يكبار جوشهايي در ناحيه شكم دارم و متاسفانه چيزي كه فكر ميكردم خال گوشتى باشه با توجه به اطلاعاتي كه بدست آوردم زگيل تناسلى است كه حالا بعد از چند سال به تعداد آن افزوده شده . من تا حالا كوچيكترين ارتباط جنسى با كسى نداشتم الان شديدا دچار مشكل براى گفتن اين قضيه به خانواده شدم لطفا كمكم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خيالتان راحت باشد اين ضايعات زگيل تناسلي نيستند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید