به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    Reza Yousefi, [13.03.17 16:59] با سلام و احترام من 39 سال سن دارم مدت 10 ماه هست از درد مقعد پرینیوم گاها باسن و کشاله ران گزگز و سوزن سوزن شدن پاها و بعضی وقت ها صورت همچنین درد در بیضه ها رنج می برم به کرات همکاران شما بنده را معاینه کرده اند دکتر نیک فلاح ، دکتر نوروزی، … ظاهرا تشخیص آنها پروستاتیت غیرباکتریال است که داروهای روتین آن تجویز شده است نکته جالب در مورد بنده این است که من هیچ مشکل ادراری ندارم ، از ابتدا تا الان نه تکرر نه سوزش نه ترشح آزمایشات ادرار من عفونی بودن سیستم ادراری من را تایید نکرده است بخاطر این موضوع مسئله فتق (هرنی) و کنترل دیسک کمر را انجام داده ام ولی چیزی نبوده در واقع من از نظر فیزیولوژیکی هیچ مشکلی ندارم من فقط درد دارم دوره کامل انواع و اقسام آنتی بیوتیک را نیز به نحو احسن انجام داده ام سونوی پروستات اندازه کاملا طبیعی و حتی کوچکتر از رده سنی من را نشان میدهد در حال حاضر قرص ترازوسین و لایریکا مصرف می کنم که از نظر خودم بی تاثیر است اما بنا به توصیه پزشکان مصرف می کنم دردها حالت سینوسی دارند یه روز زیاد یه روز اندک لیکن بطور کلی کیفیت زندگی من را پایین آورده اند فقط یه نکته بنظرم می رسه که بگم و اونم اینکه 6 سال پیش در جلسه ای به اجبار نشستم و نتونستم برم دستشویی و احتباس ادرار در مثانه داشتم که مدتی باعث درد مثانه شد ولی بعد از مدتی برطرف شد آقای دکتر معنای سندروم را می دانم می دانم که دلیل این بیماری واضح نیست و قاعدتا درمانش هم کاملا روشن نیست آقای دکتر من سواد انگلیسی دارم و مقالات و مطالب متعدد راجع به این بیماری خوانده ام از شما سئوال دارم و انتظارم اینست شفاف جواب بدین اولا آیا این بیماری روزی ختم به خیر خواهد شد یا نه تا آخر عمر با من خواهد ماند؟ ثانیا اگر بیماری داشته اید که مانند بوده و درمان شده ممکنه خواهش کنم روش و مدت درمانتان را بگویید؟ من در حال حاضر در حال طب سوزنی هستم حداقل کم خطر است و می گویند سودمند آیا تایید می فرمایید؟ در یکی از مقالات پزشکی اروپایی درمان ترماتراپی با امواج مایکروویو را بهترین روش دانسته اند نظرتان چیست و آیا در تهران و ایران وجود دارد؟ متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      از آنجاييكه صورت و پاها هم گاه دچار مشكل مي شود به نظر ميرسد مشكل شما فراتر از يك پروستاتيت مزمن غير باكتريال باشد. با طب سوزني موافقم. جايي رو نمي شناسم كه ترموتراپي يا مايكروويو تو ايران انجام دهند. به نظرم بهتره فكر منشاهاي عصبي هم باشيد چون مشكل شما در منطقه اي فراتر از منطقه ي مرتبط با پروستات است.
  • تصویر کاربر آرمان پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    قبلا دوتا عکس براتون فرستادم که ببینید این ها زگیل هستن یا خال معمولی یا چیز دیگه ای که فرمودین عکس ها بی کیفیت هستند سه تا عکس جدید که از یک ناحیه هستند برایتان ارستا میکنم امیدوارم کیفیتش خوب باشه در ضمن از طریق وب اصلا نمیشه فایل فرستاد اگر لازم شد دوباره عکس بفرستم لطفا یه ایمیل یا چیزی به من بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اين ضايعات زگيل تناسلي هستند.
    2. تصویر کاربر آرمان سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      آیا استفاده از بادی گرومر برای اصلاح کردن باعث پخش شدن آن ها میشود؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      به احتمال زياد بله
    4. تصویر کاربر آرمان چهارشنبه ۲۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      بعد از درمان تا چه مدت نمبتوانم با همسرم رابطه داشته باشم؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      بعد از ليزر تا دو هفته
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مجید سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام
    پسری 19 ساله هستم
    آلتم در حالت خوابیده به چپ انحراف داره و در حالت نعوظ هم کمی به سمت چپ منحرفه
    میخواستم ببینم مشکل اورولوژیکه یا از علائم بلوغه
    ممنوم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در برخي افراد آلت تناسلي كمي انحراف دارد كه اگر كم باشد مشكلي نيست و نيازي هم به درمان ندارد.
  • تصویر کاربر مصطفى پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام من چند روز پيش آزمايش بر روى آلتم داشتم ولى چيز خاصى پيدا نشد تو سنو دليل سفت نشدن آلت خود ارضايى است؟! اگ خود ارضايى باشد درمانش چيه؟! اين موضوع واقعاً برام خيلى مهم شده لطفاً راهنماى كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من با ترك خودارضايي بتدريج بهبود مي يابيد.
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید حدود 5سال پیش یک دفعه درد شدیدی در بیضه سمت چپم در موقع انزال احساسا کردم و بعد از همان وقت تا حالا شکل قرار کرفتم ان در کیسه بیضه تغییر کرده انگار که سرو ته شده و همام موقع تا حالابه هنگام خروج منی که احساسا میکنم هر چه زمان می گذرد منی غیر طبیعی ازم خارج می شود تکه های چرک هم به صورت نامحلول ازم خارج می شود و حتی گاهی به هنگام ادرار هم تکه های چرک ازم خارج می شود که فکر می کنم مربوط به بیضه هام باشه وحتی فکر می کنم که دچار مشکل ناباروری شده باشم و در ضمن با توجه به شکل قرار گیری بیضه درون کیسه بیضه ایا پیچیدن بیضه برام رخ داده و برای درمان خروج چرک چکار باید بکنم لطفه راهنماییم کنید و اگه می شه یک متخصص در یزد برام معرفی کنید اقای دکتر اگر مشکلم حل بشه من دوباره به زندگی بر می گردم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصيه مي كنم سونوگرافي از بيضه ها انجام دهيد و آزمايش اسپرم انجام دهيد و به آقاي دكتر زارع در يزد مراجعه كنيد.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید