به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    با سلام من حدود 5 سال پیش یه زگیل روی گونه سمت راست صورتم زد. بار اول کوتر کردم و حدود یک سال اثری ازش نبود. دوباره رشد کرد و 2 بار دیگه هم کوتر کردم اما بازم رشد کرد. تا اینکه اومدم تهران و الان دانشجو هستم. 5 الی 6 بار بیمارستان رازی کرایو کردم. اما بازم رشد کرده . الان حدودا اندازه یه نخود داره میشه و کلافم کرده. لیزر دی اکسید کربن و یا تزریق آنتی ژن میتونه مفید باشه؟ لطفا اگه ویزیت حضوری لازمه بهم بگید تا بیام. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      هم می شود لیزر co2 کرد و هم با جراحی حذفش کرد که در هر دو حالت جاش خواهد ماند. البته ترجیحا بایستی زیر نظر متخصص پوست انجام شود.
    2. تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنون
      یه متخصص پوست باتجربه و کاردان میشه بهم معرفی کنید.
      با سپاس
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر کیانی کلینیک سعادت آباد
    4. تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنون از سامانه خوبتون
      ان شالله که همه پزشکای ایران که آرزوشون خوب شدن همه بیماران هست و نه زیاد شدن اونا، موفق باشن
      از جمله شما…
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سپاسگزارم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر سامان چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    king: سلام اقای دکتر من یک ماهی هست که طناب رگهای سمت راست بیضه هام ورم کرده و یه درد خیلی خفیفی داره ورمش کنار بیضه فقط با دست مشخصه اما ورم کنار آلت خیلی ضایع هست و با چشم مشخصه ممنون میشم اگه راهنماییم بکنین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      چیزی که در عکس مشخص است شبیه فتق هست برای تشخیص قطعی نیاز به سونوگرافی است
  • تصویر کاربر ابوالفتح چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    باسلام حدود یک ماه پیش به علت درد شدید شکم وپهلو به بیمارستان مراجعه وسونوگرافی انجام که مشخص شد در حالب کلیه سمت چپ یک سنگ 7میلی متری هست وعمل tul انجام واستنت داخل حالب گذاشت وسی دی داده شد که در سی دی شکستن یا در اوردن سنگ مشخص نیست ودکتر نیز بی صداقتی کرد وبا انکه 4500000تومان گر فته بود چیزی نگفت حالیه پس از شک خودمان c.t ومشخص شد همان سنگ 7 میلی به داخل کالیپس میانی کلیه افتاده ایا باید بادستگاه سنگ شکن شکاند شما کدام بیمارستان این عمل را انجام می دید ایا اقدام قانونی علیه دکت قبلی می توان انجام داد


















    9
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      برگشت سنگ به داخل كليه حين انجام TUL موضوعي قابل پيش بيني و امري محتمل مي باشد و معمولا قصوري متوجه پزشك نمي باشد. الان دو رويه را مي توانيد پيش بگيريد. يا سنگ شكن برون اندامي ESWL كنيد يا اينكه صبر كنيد و اگر دوباره جابجا شد در آنزمان اقدام به درمان كنيد. انتخاب با شماست.
  • تصویر کاربر ابوالفتح چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    باسلام حدود یک ماه پیش به علت درد شدید شکم وپهلو به بیمارستان مراجعه وسونوگرافی انجام که مشخص شد در حالب کلیه سمت چپ یک سنگ 7میلی متری هست وعمل tul انجام واستنت داخل حالب گذاشت وسی دی داده شد که در سی دی شکستن یا در اوردن سنگ مشخص نیست ودکتر نیز بی صداقتی کرد وبا انکه 4500000تومان گر فته بود چیزی نگفت حالیه پس از شک خودمان c.t ومشخص شد همان سنگ 7 میلی به داخل کالیپس میانی کلیه افتاده ایا باید بادستگاه سنگ شکن شکاند شما کدام بیمارستان این عمل را انجام می دید ایا اقدام قانونی علیه دکت قبلی می توان انجام داد


















    9
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      برگشت سنگ به داخل كليه حين انجام TUL موضوعي قابل پيش بيني و امري محتمل مي باشد و معمولا قصوري متوجه پزشك نمي باشد. الان دو رويه را مي توانيد پيش بگيريد. يا سنگ شكن برون اندامي ESWL كنيد يا اينكه صبر كنيد و اگر دوباره جابجا شد در آنزمان اقدام به درمان كنيد. انتخاب با شماست.
  • تصویر کاربر ابوالفتح چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    باسلام حدود یک ماه پیش به علت درد شدید شکم وپهلو به بیمارستان مراجعه وسونوگرافی انجام که مشخص شد در حالب کلیه سمت چپ یک سنگ 7میلی متری هست وعمل tul انجام واستنت داخل حالب گذاشت وسی دی داده شد که در سی دی شکستن یا در اوردن سنگ مشخص نیست ودکتر نیز بی صداقتی کرد وبا انکه 4500000تومان گر فته بود چیزی نگفت حالیه پس از شک خودمان c.t ومشخص شد همان سنگ 7 میلی به داخل کالیپس میانی کلیه افتاده ایا باید بادستگاه سنگ شکن شکاند شما کدام بیمارستان این عمل را انجام می دید ایا اقدام قانونی علیه دکت قبلی می توان انجام داد


















    9
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      برگشت سنگ به داخل كليه حين انجام TUL موضوعي قابل پيش بيني و امري محتمل مي باشد و معمولا قصوري متوجه پزشك نمي باشد. الان دو رويه را مي توانيد پيش بگيريد. يا سنگ شكن برون اندامي ESWL كنيد يا اينكه صبر كنيد و اگر دوباره جابجا شد در آنزمان اقدام به درمان كنيد. انتخاب با شماست.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید