به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
مريم دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
سلام من سي سالمه يك هفته هست كه متوجه شدم يك زگيل ريز كنار واژن ظاهر شده به پزشك مراجعه كردم قرص اسيكلووير 4٠٠روزي پنج عدد و كرم اسيكلووير 5درصد برام تجويز كرد .سوالم اينه كه ايا ميشه با ليزر درمان كرد ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بله به راحتی با لیزر قابل درمان هست ضمن اینکه آسیکلوویر تاثیری در درمان زگیل تناسلی ندارد
-
- با سلام من چند ماه قبل به روش كرايو نزد دستيار دكتر پوست اقدام به برداشتن زگيل تناسلي كردم ولي جاي ان باقي مانده ودر اثر تماس جنسي يا اصلاح سوزش دارد ( جاي زخمي كه در اثر روش كرايو ايجاد شده ) و در حال حاضر بعضي از نقاط پوست كه قبلاً زخم بوده به رنگ سفيد درامده با مراجعه به دكتر براي درمان پماد اليدل ٣٠ گرم تجويز شده ولي اثرات زيادي دارد و در اين مدت با سايت شما اشنا شدم ايا اين پماد براي درمان مشكل من مفيد هست يا خير ؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
کرم الیدل برای درمان اگزماهای پوستی است و به نظرم در مورد مشکل شماتاثیری ندارد و چون سابقه زگیل تناسلی داشته اید بهتر است که استفاده نکنید
-
- سلام و وقت بخیر. بتازگی متوجه شدیم عموی 55 ساله من دچار شکستگی مهره سوم کمر شده است. بخاطر بی دلیل و ناگهانی بودن شکستکی آزمایشهای مختلفی اتجام شد و متوجه شدیم ایشان سرطان مثانه داشته و متاستاز به استخوان داده است. باتوجه به اینکه ایشان ساکن اهواز است، پزشکان بیمارستان تصمیم دارند ابتدا عمل جراحی مهره شکسته را انجام دهند و بعدازان به درمان سرطان بپردازند اما بنظرما بعداز عمل مهره گذاری، طبیعتا قدرت بدنی افت میکند و توان دریافت شیمی درمانی یا پرتودرمانی نخواهد داشت. نظر شما چیست؟ ممنون میشوم اگر با پرونده پزشکی خدمتتان برسم و توضیحاتی بدهم
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
از آنجایی که شکستگی مهره می تواند با فشار روی رشته های عصبی عوارض جبران ناپذیری بجا بگذارد لذا بهتر است ابتدا مهره ی شکسته درمان و فیکس شود با اینحال برای اطمینان بیشتر بایستی با متخصص جراح مغز و اعصاب و همچنین متخصص اونکولوژی مشورت نمائید.
-
- سلام اقاى دكتر ، من ٢٢سالمه و مجردم ، از وقتى يادمه اين لك هارو داشتم،هميشه فكر ميكردم عاديه و خاله، ولى جديدا چيزايي خوندم واقعا نگرانم كرده!!! من با كسى هم رابطه نداشتم و اين لك ها هم كاملا همسطح پوستمه و درد و خون و اينجور چيزا هم تاحالا نداشتم، ميشه عكسمو ببينيد چى هست؟ ايا طبيعيه؟!
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
این لک ها خال پوستی هستند و جای نگرانی ندارد
-
- سلام دکتر خسته نباشید بنده 17 سال سن دارم و مشکل هیپوسپادیاس دارم از نوع قدامی و واقعا ناراحتم و روم نمیشه که مراجعه کنم بخاطر این مشکل ولی خب اگر بخوام عمل بکنم بعد از عمل چه عوارض دارم مثلا جای عمل جراحی باقی میمونه ؟ و همچنین حدود عمل با بیمه درمانی نیرو های مسلح چقدر در میاد! خواهش میکنم آقای دکتر جواب بدین❤
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
با توجه به اینکه هیپوسپادیاس شما خیلی خفیف هست ارزش عمل کردن ندارد چون جای عمل می ماند و ممکن است کمی زشت شود. الان مشکلی تدارید و در آینده هم مشکلی نخواهید داشت.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

