به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید..
    اقای دکتر الته من از اونجایی که از شکمم خارج میشه ی انحنایی نسبتا زیادی داره میخاستم بیینم این همون بیماری پیرونیه یا فرق میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. من 16 سال سن دارم و طول التم حدود 13 تا 14 سانتی متر است.خواستم بدونم این اندازه طبیعی است؟
    من مادر زادی التم حدود 45 درجه کج هستش اما نه به حالت یه موز به عبارتی میشه گفت پیچ خورده که مثلا اگر از روبه رو نگاه کنی سوراخش بجای این حالت | به این حالت / دیده میشه من از این نقص بسیار ناراحتم ایا بجز عمل جراحی راه دیگه ای برای بهبودش هست؟
    1. تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      لطفا پاسخ دهید
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ١٤ سانت طبيعي است براي مشكل ظاهري الت تان هم فقط با جراحي قابل اصلاح هست
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 20490 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و تشکر خدمت اقای دکتر..
    ایا میشه از قرص ویاگرای 100و ترامادول100بطور هم زمان برای جلوگیری از زود انزالی و نعوض استفاده کرد یا استفاده همزمان خطرناکه و نباید استفاده کرد؟ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      مصرف همزمانش منعی ندارد بشرطی که مصرف جداگانه اش برای تان مشکل ساز نباشد
  • تصویر کاربر Setareh سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 248 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید بنده 2سال ازدواج کردم و تصمیم به بارداری هم نداریم فعلا.ولی از آنجایی که همسر من از لحاظ ظاهری یک بیضه دارد من نمیدانم مشکل او تک بیضه بودن است و یا بیضه ی نزول نکرده 25 سال سن دارد و به هیچ دکتری هم مراجع نکردیم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      سونوگرافی و آزمایش اسپرم انجام دهد
  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید .می خواستم بگویم که من حدود سه سال است از دواج کرده ام .در طول این سه سال در حین رابطه جنسی بعضی مواقع دچار زود انزالی میشدم .از پاییزامسال اقدام به بچه دار شدن کرده ایم که تا بحال موفق نشده ایم .در طول این چند ماه بدین ترتیب بوده که در طول سه شب رابطه جنسی موفقی داشتم ولی شب چهارم بی میل شده ام .والتم یا حین عمل دخول شل شده و دیگر سفت نشده و یا بعد از چند دقیقه یا بعد از چند ساعت سفت شده و میل به نزدیکی پیدا کردهام .یا یک شب رابطه جنسی موفق داشته ام ولی شب بعد دچار همان حالت شده ام .این حالت چند بار در این سه ماه برایم تکرار شده است .بدین ترتیب که سه شب موفقیت امیز بوده ولی شب بعدش نشده .ولی شب بعدش بازم موفقیت امز بوده رابطه جنسی ام .در اثر حالتی که حین عمل دخول برایم پیش می اید یعنی شل شدن الت و بی میلی خیلی دچار استرس و افسردگی شده ام به نحوی که پیش خودم فکر می کنم نکند به این خاطر من بچه دار نشوم .و به این خاطر خیلی در رابطه زناشویی دچار بی میلی و سردی شده ام .ایا به خاطر این مشکلی که من دارم خانمم باردار نمیشود ؟ایا این مشکل من درمان پزشکی دارد ؟من سنم 36 سال است . منظر راهنمایی و جواب هستم .ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اینحالت در سن شما امری طبیعی است و مشکل به حساب نمی آید و ارتباطی هم به بچه دارشدن تان ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید