به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
محمدکرمی یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
سلام .من رفتم دکتر متخصص داخل اپیدمیمم یه چی اندازه عدس سفت هست دکتر گفت مهم نیست خیالم راحت باشه تورو خدا خیالمو راحت کنید-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- سلام آقاي دكتر
وقت بخير
آيابراي مشخص شدن زگيل تناسلي دقت آزمايش pcr اسپرم قابل قبول هست ؟
تشكر - من عفونت اداری ندارم چون ازمایش و سونو گرافی کردم گفتن سالمه ولی وقتی که یکم ادارر داشته باشم یکم کلیه هام درد میگیره ولی دست شویی میرم خوب میشه ودر ضمن من آب هم باید زیاد بخورم علت این مشکل چی؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
شايد برگشت ادرار خفيف داشته باشيد البته شايد
-
- درود برشما، دکتر حدود10ماهه واریکوسل و فتق هم زمان دوطرف عمل کردم،-اما خیلی درد دارم، احساس میکنم اورکیت باشه،..اما سوالم اینه: آیا بعد عمل واریکوسل ناموفق میشه رگهایی ک بسته شده باز کرد یا پیوند داد،،، کیسه بیضم شل و بزرگتر شده راهی برای درمانش هست… عاجزانه خواهش میکنم کمکم کن ، دیگه کم آوردم همش فکرم شده خود کشی
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
خير امكانش نيست
-
- سلام اقای دکتر…بیضه سمت چپ من احساس سنگینی میکردم…سونوگرافی کامل انجام دادم و دکتر گفت هیدروسل خفیف دارم و قرص ولتارن50 و ویتامین e تجویز کرد.سوال من اینه که ویتامین e چه اثری بر درمان هیدروسل دارد؟دو هفته هست دارو ها را میخورم تاثیری ندارد؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
ويتامين ,E تاثيري در درمان هيدروسل ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

