به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
شيوا شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
سلام اقاي دكتر يك سوال داشتم من هميشه در هر دو طرف بدنم درد پريود داشتم و سونو هم داده بودم از لگن همه چيز طبيعي بود و مثل اينكه كيستي ديده نشده چون چيزي نگفتن و ننوشته بودن ولي چند ماهي هست كه اون درد هميشگي پريود رو فقط سمت راستم دارم و سمت چپم بدون درده اين اتفاق هم مخصوص دوران پريودم هست و خارج ان هيچ درد ديگري ندارم همان درد هميشگي پريودم ولي وقتي پريود ميشم اين درد جديدا فقط سمت چپم است و سمت راست بدون درد و خونريزي نسبت به قبل هم كم شده ولي عادتم هر ماه سر روز مشخص اتفاق مي افته از ١٠ ام تا ١٤ ام متفاوته و ٣-٥ روزه هست هيچ ماهي نشده كه پريود نشم فقط نگرانيم سمت چپمهً كه درد نداره در زمان پريود و چند ماهي اين جور شده ميخوام ببينم مشكلي هست؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
با متخصص زنان مشورت کنید
-
- سلام دكتر عزيز
لكه هاي پوستي تيره غير برجسته و سطحي در ناحيه تناسلي دارم كه حدود 7 ساله مشاهده ميشن ، از همان ابتدا به دكتر مراجعه نمودم اولين دكتر به من گفت خال پوستي است ، دومين دكتر گفت زگيل تناسليه و چندين جلسه فريز نمود اما لكه ها همچنان باقي ماند ، خدمت شما رسيدم چند جلسه معاينه و آزمايش ويروس شناسي نوشتيد كه نهايتا درخصوص زگيل تناسلي نظرتون منفي بود، لازم به ذكر است در ابتدا اين لكه ها زير شكم قبل از الت بود كه طي سال هاي گذشته و پس از فريز بنظرم منتشر شده و روي الت هم رفته كه تعداد آن از يكي دو تا در حال حاضر به 5 الي 6 عدد رسيده و نگرانم كرده ؛ ضمنا من 20 سال است كه متاهل هستم 44 سال دارم و زندگي سالمي داشتم و بجز همسرم ارتباط ديگري نداشتم اما درزمان مجردي شايد ارتباطي بسيار محدود داشتم ؛ ضمنا همسرم چندين بار توسط متخصص زنان معاينه و آزمايش و چكاپ كامل شده كه خوشبختانه سالم بوده است استدعا دارم راهنمايي بفرماييد در حال حاضر چه كاري بايد انجام دهم و چطور ميتوانم از وضعيت سلامتيم مطمئن بشم . آيا خطري همسرم را تهديد ميكند ؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
به نظر میاد شما همه کار ها را برای اطمینان از سلامتی خودتان انجام داده اید منتها کمی وسواس دارید که بایستی این وسواس را درمان کنید -
سعيد یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام دكتر عزيز
بسار متشكرم از پاسخ و وقتي كه گذاشتيد اما فراموش كردم در پيام قبلي عرض كنم وقتي به آزمايشگاه ويروس شناسي مراجعه نمودم به دليل كوچك و سطحي بودن لكه ها دكتر آزمايشگاه گفت امكان نمونه گيري نيست و پس از ان به تشخيص شما و اصرار بنده صرفا آزمايش خون براي تشخيص ويروس زگيل تناسلي انجام دادم كه پاسخ منفي بود معهذا جنابعالي گفتيد آزمايش خون نمي تواند اطمينان صد در صد بدهد با اين توصيفات و افزايش تعداد لكه ها لطفا بفرماييد آيا لازم است مجددا خدمت شما برسم و معاينه شوم ؟ يا اينكه نياز نيست و بنده دچار وسواس شده ام ؟ و در نهايت اين لكه ها چه مي تواند باشد يا به قول شما به نفع چه مي باشد ( خال پوستي ؟ ساير بيماري ها و … ؟ ) ؟ دكتر عزيز لطفا مرا كمك كنيد كار روزانه و زندگيم مختل شده و اعتماد به نفسم را به كلي از دست داده ام. از عواقب بسيار مي ترسم. ممنون -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
در این خصوص چون حضور ذهن ندارم نمی توانم نظری بدهم اگر معاینه مجدد کمکی به از بین رفتن دغدغه فکری شما می کند شاید بهتر باشه مجددا معاینه شوید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام، دختری ٢٤ ساله هستم كه در ناحيه تناسلیم زگیلی به وجود امد و بعد از ۳ روز خود به خود از بين رفت. ایا ممكنه زگیل تناسلی باشه؟ اگر مبتلا به اچ پی وی باشم و ان را به شريك جنسیم منتقل كرده باشم و مرتب باهاش رابطه داشته باشم، ايا امكان از بين رفتن ويروس از بدنم وجود دارد يا خير؟ يعنی ايا بدن نسبت به ويروس مقاوم ميشه يا همچنان در خطر است؟
با سپاس بسيار-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
ایا ممكنه زگیل تناسلی باشه؟…………………………خیر
اگر مبتلا به اچ پی وی باشم و ان را به شريك جنسیم منتقل كرده باشم و مرتب باهاش رابطه داشته باشم، ايا امكان از بين رفتن ويروس از بدنم وجود دارد يا خير؟……………………………….بله
يعنی ايا بدن نسبت به ويروس مقاوم ميشه يا همچنان در خطر است؟……………………….امکامش زیاد هست
-
- با سلام و خسته نباشید دوباره
سوالی برای شما ارسال کردم و در عکس متوجه ناحیه التهاب نشدید . عکس جدید را برای شما ارسال کردم و ۲ ناحیه را با علامت مشخص کردم . با تشکر و خسته نباشید .-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
یکبار هم که ارسال کنید کافی است و نیازی به ارسال چندباره شوال و عکس نمی باشد. اگر چه از روی عکس نمی توان تشخیص قطعی را مطرح کرد ولی احتمال دارد اگزما یا نوعی حساسیت پوستی باشد
-
- سلام و روز بخیر
پسری هستم ۲۵ ساله .حدود ۳ هفنه قبل در نوک الت حالت سوزش و خارش بوجود اومد که با رفتن پیش دکتر تشخیص عفونت داد و قرص تجویز کرد بعد از یک روز دو التهاب که عکسش رو براتون ارسال کردم در ناحیه ختنه گاه بوجود امد که با مراجعه مجدد و نگاه کردن دکتر تشخیص خاصی نداد و یک پماد ضد قارچ تجویز کرد . نزدیک ۱۰ روز از استفاده پماد میگذره ولی هنوز تغییری نکرده .در حالت معمولی سوزش وخارش ندارد و التهاب حالت صاف تری دارد ولی در حالت تحریک التهاب یکم ورم میکند و سوزش دارد . اخرین نزدیکی هم حدود ۸ ماه پیش بوده است . لطفا راهنمایی کنید الان چه کاری باید انجام بدم ،روی روحیه ام تاثیر بدی گذاشته ؟ الان میتونم نزدیکی داشته باشم ؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
من در عکس متوجه التهاب وورمی نمی شوم
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

