به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سعید شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جون خسته نباشی ،27 سالمه پوست التم نازکه ایا راهی هست ک پوست التم کلفتر بشه ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه امکان کلفت تر کردن پوست آلتوجود ندارد
  • تصویر کاربر سجاد شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    باسلام خسته نباشید خدمت شما
    من در یک صانح اتش سوزی دچار سوختی 60 درصد شدم و متاسفانه الت تنسالیم سوخت
    یک مقدار کوچک از ان باقی ماند به اندازه دو سانت مراجعه کردم به دکتر و با برداشتن بافت از زیر بغل خودم یک الت برایم ساختند
    که اندازه ان خیلی بزرگ چیزی حدود 18 سانت
    و الانم میخان پروتز بزارن
    میخاستم بدونم با گذاشتن پروتز بعد ها واسم مشکلی پیش نمیاد اگه میشه واسم کامل توضیح بدین خیلی ممنون اگه میشه قمیت پروتزها رو هم واسم بگین خیلی ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      عفونت و بیرون زدن پروتز از آلت، خراب شدن یا شکستن پروتز از عوارض احتمالی است. اطلاعی از قیمت ها ندارم
  • تصویر کاربر احمد چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام دکتر .کلاهک آلت تناسلی من حس کمی داره و تقریبا حس نداره فقط تمها جایی که حس زیادی داره گردن آلت است
    20سالمه .
    مشکلم چیه ؟
    مشکل بعدی اینکه هنگام انزال لذت ندارم ؟
    مجردم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      با روانپزشک مشورت کنید
    2. تصویر کاربر احمد شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      یعنی چه دکتر ؟ مشکلت جنسی دارم یا مشکل روانی؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      در مورد مشکل شما معمولا یا اختلال در عصب های حسی است یا یک مشکل روانی. چون شما هم نعوظ دارید و هم انزال پس از نظر سیستم تناسلی مشکلی ندارید بلکه در بخش احساس جنسی و لذت به هنگام ارضا مشکل دارید
    4. تصویر کاربر احمد دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      روانپزشک برم قرص فلوکسیتین میده که این قرص خودش مشکل جنسی میاره
      آیا قرص فلوکسیتین مشکل جنسی میاورد؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      تا حدودی بله
    6. تصویر کاربر احمد سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      حالا چکار کنم دکتر؟
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      فعلا که مجرد هستی خوردن آن مشکلی ایجاد نمی کند
    8. تصویر کاربر احمد سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      پس فعلا فلوکسیتین رو بخورم مشکلی ایجاد که نمیکند بلکه مشکل ارگاسمم را هم خوب میکند .
      درسته؟
    9. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      بله امکانش هست
    10. نمایش سایر 8 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    باسلام
    قرص کانگرو (جدید اومده) یا قرص وگادول (ترکیب ترامادول و سیلدنافیل است) که برای تاخیر در بازار موجود هستند از لحاظ پزشکی و عوارض آن چطورند ؟
    نظر شما را میخواهم؟
    اگر خوب هستند هفته ای چند مرتبه میشه استفاده کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      قرص کانگرو را نمی شناسم ولی وگادول همان عوارضی را دارد که ترکیباتش به تنهایی دارن ترامادول آن خطر اعتیاد در مصرف طولانی مدت آن دارد و سلدنافیل هم اگر بیماری قلبی و فشار خون کنترل نشده نداشته باشید عارضه جدی ندارد
  • تصویر کاربر بهار شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 328 مشاهده پرسش
    سلام اقاى دكتر ببخشيد اگر كسى حدود ده ماه باشه كه اين عمل رو انجام داده باشه بخواهد بازگشت وازكتومى كند براى بچه دارشدن احتمال ان چقدر خواهد بود و هزينه ان حدردا چقدر ميباشد ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      احتمال برگشت حدود 70% است و حدود هزینه نیز 3 و نیم می باشد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید