به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر alireza یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر گرامی،،اقای دکتر کسی که یک بیضه نزول نکرده داشته باشد در سن 22 سالگی ان بیضه داخل شکم هورمون جنسی تولید میکند یا کاملا کارایی خود را از دست داده است؟مرسی از پاسختان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      بستگی به سایز آن دارد و در کل نمی توان بطور قطع گفت . ولی احتمال تولید تستوسترون دارد
  • تصویر کاربر امیرحسین‌میرزایی دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    با سلام‌‌‌پسر‌‌من‌در ۱۸ماهگی‌عمل‌شد‌و‌بیضه‌چپش‌که‌در‌شکمش‌بود را‌به‌داهل‌کیسه‌بیضه‌اوردند‌می‌خواستم‌بدانم‌که‌در‌اینده‌مشکل‌باروری‌نخواهد‌داشت‌‌‌و‌ایا‌در‌اینده‌بیضه‌اش‌هورمون‌مردانه‌تولید‌میکند‌و‌اینکه‌این‌بیضه‌اش‌‌حدود‌یک‌سوم‌بیضه‌سالم‌است‌ایا‌بزرگ‌میشود‌؟در‌ضمن‌در‌هنگام‌عمل دکتر‌گفت‌بیضه‌داخل شکمش‌سیاه‌شده‌این‌یعنی‌چی؟و‌ایا‌خطر بروز‌سرطان‌و‌پیچش‌بیضه‌در‌پسرم‌هست‌یا‌خیر؟با‌تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      می‌خواستم‌بدانم‌که‌در‌اینده‌مشکل‌باروری‌نخواهد‌داشت‌‌‌……………….اگر بیضه سمت دیگر نرمال باشد مشکلی نخواهند داشت
      و‌ایا‌در‌اینده‌بیضه‌اش‌هورمون‌مردانه‌تولید‌میکند‌……………………….معمولا بله
      و‌اینکه‌این‌بیضه‌اش‌‌حدود‌یک‌سوم‌بیضه‌سالم‌است‌ایا‌بزرگ‌میشود‌؟……………………..بعیده که به اندازه بیضه طرف مقابل برسد
      در‌ضمن‌در‌هنگام‌عمل دکتر‌گفت‌بیضه‌داخل شکمش‌سیاه‌شده‌این‌یعنی‌چی؟…………………………از خود پزشک معالج شانسوال بفرمائید
      و‌ایا‌خطر بروز‌سرطان‌و‌پیچش‌بیضه‌در‌پسرم‌هست‌یا‌خیر؟…………………………پیچش خیر ولی ریسک سرطان نسبت به بیضه نزول کرده طبیعی کمی بالاتر است البته بیان این حرف به معنای ایجاد نگرانی نیست بلکه بدین معناست که بصورت دوره ای توسط والدین و نیز پزشک معاینه شوند.
  • تصویر کاربر مجید دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    3سال هست هر دو هفته یه بار خود ارضایی میکنم دچار کمر درد و پشت درد بسیار شدید هسم که دو سالی میشه این درد رو دارم،،مهره های گردنم وقتی که گردنم رو تکون میدم صدا میده و بدجور درد میکنه……به نظرتون امکان داره از عوارض خود ارضایی باشه……..اینم بگم رفتم پیش دکتر کمر و ستون فقرات و عکس اندختم،،گفت مشکلی نداری !!!!!!!!!!پس چرا انقدر درد دارم،،کلی هم امپول و قرص ویتامین داد مصرف کردم افاقه نکرد،،،اگه از عوارض خود ارضاییه چطووووور باید درمانش کنم
    مردم بس که درد کشیدم……
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر مشکل تان ارتباطی با خودارضایی ندارد
  • تصویر کاربر حسين دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    با سلام علت جمع شدن و رفتن آلت در پوست چيست ؟
    آيا اين مشكل است و اگر درمان دارد آن چيست ؟
    متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      چاقی یا زیاد بودن پوست آلت معمولا غلت تور رفتن آلت است که در این مواقع رعایت بهداشت به دلیل تجمع ترشح مهم می باشد و درمان آن جراحی و عقب کشیدن پوست یا برداشتن پوست اضافی است
  • تصویر کاربر بهنام چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 2314 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید
    لطفا نظر تون رو در مورد دستگاه وکیوم واکستندر بگین
    ایا استفاده از این دستگاه ها اثر داره من التم 10.5cmهست اگر 2.5cmفرق بکند برای من کافی است لطفا راهنمایی کنید من 18سال دارم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      تاثیر خیلی قابل توجهی ندارند
    2. تصویر کاربر بهنام دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      جناب دکتر ممنون از پاسختون ولی اگه حداقل1.5 سانت هم فرق کنه من استفاده میکنم؟
      ایا 1.5cmفرق میکنه –تهیه کنم واستفاده کنم
      تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      در دراز مدت بله
    4. تصویر کاربر بهنام سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام جناب دکتر امید وارم به خاطر سوال های زیاد من از دستم دل خور نشین
      وقعا خوشحال شدم که از شما پاسخ مثبت گرفتم
      1-دراز مدت یعنی حدودا چند ماه؟
      2-اگر کسی مشکل هورمونی نداشته باشه و از ناندرلون وتستسترون هم استفاده کنه تغییری حاصل میشه؟
      3-بعد از استفاده از دستگاه اکستندر ایا عوارضی هم به وجود میاد؟
      4-ایا تاثیر دستگاه اکستندر به سن هم ربط دارد؟
      5-از داروخانه میشه تهیه کرد یا باید از اینترنت سفارش دهیم؟
      خیلی ممنون امید وارم به عنوان اخرین سوال من جواب کامل رو بدین
      باتشکر
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      1-دراز مدت یعنی حدودا چند ماه؟………………………6 تا 12 ماه
      2-اگر کسی مشکل هورمونی نداشته باشه و از ناندرلون وتستسترون هم استفاده کنه تغییری حاصل میشه؟……………………..باعث ناباروری می شود لذا ستفاده نکنید
      3-بعد از استفاده از دستگاه اکستندر ایا عوارضی هم به وجود میاد؟………………بله کشش زیاد می تواند باعث اختلا در نعوظ و بافت ای اسفنجی آلت شود
      4-ایا تاثیر دستگاه اکستندر به سن هم ربط دارد؟……………………خیر
      5-از داروخانه میشه تهیه کرد یا باید از اینترنت سفارش دهیم؟…………………..اطلاعی ندارم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید