به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر بینام دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 11133 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر چند روزی هست که انقدر ترس واسترس دارم که حدوحساب نداره باورتون نمیشه الان هم که دارم براتون مینویسم ازترس واسترس دستام میلرزه تورو خدا جوابمو کامل بدین اجرتون با خدا
    من مدت 2سالی بود که در اطراف مقعدم حدود 5عدد دانه ریزی به اندازه ماشک داشتم بعد از 2سال از روی کنجکاوی رفتم پیش متخصص پوست بعد از معاینه گفت زگیل تناسلی هست و پیش همان دکتر فعلا یک جلسه فریز کردم دکتر گفت 2هفته دیگه بیا برای معاینه1- حالا بعد از فریزکردن که حدود 6روز میگذرد چند روزی تاول داشتم که با هروز حمام رفتن بدنم را تمیز نگه میدارم باورتون نمیشه انقدر استرس پیدا کردم که همش تو فکر ای زگیلها هستم دیروز جلوی اینه ایستاده بودم که متوجه شدم پایین لب بالاییم جوشهای خیلی ریز به اندازه سر سوزن نزدیک به هم دارم 2-نمیدونم اینها زگیله یا به خاطر ترس و استرسی که تو این چندروزه داشتم ریخته بیرون تو رو خدا بگین باید چکار کنم3- نیازی هست که برم دکتر ببینه یا نه 4-چه دارویی برای لبم خوب هست که از این دونه ها راحت بشم 5-میشه ادرس ایمیلتون را برام بفرسین تا از لبم عکس بفرسم.6- بعد از فریز کردن زگیل دور مقعد از کجا بفهمم که روبه بهبودی هستم 6-چطور میتوانم ایمنی بدنم را بالا ببرم7- ایا ایمنی بدن باعث نابودی فیروس میشود برای همیشه
    ممنون میشم جوابم را بدهید که از استرس در بیام باز هم اجرتون با خدا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه غالب افرادی که به زگیل مبتلا می‌شوند دچار استرس زیاد وتصور اینکه هر ضایعه‌ای در بدنشان زگیل هست. بعید میدانم ضایعات دور لب تان زگیل باشد با اینحال بدون معاینخ و تشخیص نباید نگران شوید و بی جهت دارو استفاده کنید عکس را در همین بخش می توانید بارگذاری کنید. برای اطمینان از بهبودی نیهزدبه گذشت زمان هست. م6م ترین عامل بالا برون سیستم ایمنی نگران نبودن است
    2. تصویر کاربر بینام شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام اقای دکتر خیلی خوشحالم کردین که جوابم را دادین ضایعات دور لبم نیست روی لب بالاییم هست چطور میتوانم عکس بفرسم
    3. تصویر کاربر بینام شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      اقای دکتر امیدی هست سلامتیم را بدست بیاورم مثل ادمهای معمولی درست زندگی کنم چطور میتوانم بیام مطب شما برای ویزیت شدن
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بله امید بهبود هست و در همین بخش پرسش و پاسخ عکس را بار گذاری کنید
    5. تصویر کاربر بینام دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام اقای دکتر هر کاری کردم که بتوانم عکس را بارگذاری کنم نتوانستم مجبور شدم به ادرس ایمیلتان فرستادم لطف میکنید عکس را تماشا کنید و جوابش را بهم بدهید
    6. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      در حد قابل روین به نظر من چیزی به نفع زگیل ندیدم بااینحال بهتر است توسط متخصص گوش و حلق و بینی هم معاینه شوید
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
    با سلام
    مردی ۳۴ ساله هستم چند ماهی اختلال نعوظ داشتم و این موضوع را با شما درمیان گذاشتم الان این اتفاق فقط صبح ها رخ میدهد و هنگام بعد از ظهر یا شب دیگر این مشکل را ندارم – همچنین احساس میکنم آلتم کمی کج شده است – لطفا راهنمایی بفرمایید – با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      مشکلی ندارید.
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    بنده 46سال دارم وسه سال پیش دچار استرس ودل شوره شدم که پزشک داروی نورتلیپتلین را برایم تجویز کرده وتابحال مصرف میکنم دوهفته پیش دچار سوزش ودرناحیه نوک آلت تناسلی شدم که پزشک داروی پروترال،سیپروفلوکساسین را برایم تجویز کرد والان اون وضعیت را ندارم وبهتر شدم الان در ناحیه بین آلت تناسلی ومخرج احساس سوزش مانندضعیفی دارم چکار باید بکنم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      می توانید درمان تان را یک دوره ی دیگر تکرار کنید
  • تصویر کاربر ابرسیاه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 602 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترمن زیگیل تناسلی نوع 6 دارم حدود نه ماهه چندین بارلیزر کردم وفریز که اینا عود کرده به نظر شما عود کردن اینا ربطی به نزدیکی کردن من با شوهرم داره یا به سیستم ایمنی ربط داره ؟چون من بچه شیرمیدم نمیتونم قرص اسیکلوویر مصرف کنم آیا اگر شوهرم مصرف کنه امکان داره من دیگه زیگیل نزنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      در نزدیکی احتمال انتشار بیماری هست و البته سیستم ایمنی هم روی میزان عود تاثیر دارد
  • تصویر کاربر سید یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر. پسر 4 ماهه ای دارم که چند روز پیش متوجه شدیم بیضه سمت چپش نزول نکرده رفتیم پیش متخصص سنوگرافی نوشت بعد از دو روز و قبل از سنو گرافی متوجه شدیم قسمت زیر شکمش از سمت چپ ورم کرده رفتیم سنو گرافی و نتیجه رو بردیم پیش دکتر جراح که به ما گفتن بیضه چرخیده و باید سریعا عمل بشه و بعد ار اعلام کردند بیضه از بین رفته و برداشتنش. حالا میخواستم بدونم ایا در اینده بچه دار میشه یا نه؟ و چه کارهایی رو به ما پیشنهاد میکنید؟
    ضمنا محل سکونتمون مشهده و افای دکتر بذرافشان عمل رو انجام دادن.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      با یک بیضه طبیعی هم مشکلی در فعالیت جنسی و توان باروری فرزندتان در آینده بوجود نخواهد آمد. نیاز به انجام کارخاصی از طرف شما نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید