به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مسعود دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما دكتر عزيز ميخواستم بدونم بعد از تشخيص زگيل تناسلي شما عمل ليزر براي از بين بردن زگيل انجام ميدين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله انجام میدهم
  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر واقعا از پیگیریتون ممنونم ببخشید اقای دکتر من ساکن شهرستانم درگیر امتحاناتات میانترمم هستم ،این دیر اقدام کردن مشکل ایجاد نمی کنه .راهی هست یا علامتی داره که بفهمم بیماری لیکن پلانه.اگه بود تجویزتون چیه .واقعا شرمندم وقتتون رو گرفتم.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      این دیر اقدام کردن مشکل ایجاد نمی کنه ………………….خیر
      راهی هست یا علامتی داره که بفهمم بیماری لیکن پلانه.اگه بود تجویزتون چیه………………………..بدون معاینه توصیه به دارو ندارم عجله ای نیست بعد از امتحانات به پزشک مراجعه کنید
    2. تصویر کاربر سعید دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      واقعا ازتون ممنونم
    3. تصویر کاربر سعید دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      ببخشید اقای دکتر عذر میخوام احساس میکنم داره یکم بیشتر میشه اخه اول چندتا دونه بیشتر نبود به مرور اضافه شد .اقای دکتر تشخیص شما همون بیماری لیکن پلانه چیز دیگه ای نمی تونه باشه ؟
      باتشکر
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      توصیه می کنم حتما معاینه حضوری توسط متخصص بشوید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر secret دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1251 مشاهده پرسش
    سلام.من پسری هستم 24ساله و مجرد هستم از لحاظ جنسی کاملا نرمال و اکتیو هستم و هیچ مشکلی در آلت خود مشاهده نمی کنم، موضوعی که چند وقته ذهنه منو مشغول کرده تعداد نادر جنب شدن در خواب من است( حتی در ماه هایی که خود ارضایی نداشتم مثلا یک ماه) به طوری که شاید در سال یک بار این اتفاق می افتد. سوالی که داشتم اینه که این موضوع نیار به بررسی حضوری نزد پزشک دارد یا خیر، به عبارت دیگر شرایط من طبیعی است یا مشکل خاصی وجود دارد. نکته ی دیگری که وجود دارد بزرگی و افتادگی کیسه ی بیضه ی من است که در برخی موارد به هفت سانتی متر هم میرسد.

    ممنون از سایت خوبتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر در هنگام خودارضایی مشکلی در انزال نداشتید جای نگرانی نیست
      کیسه بیضه را با جراحی می توان کوچک تر کرد
  • تصویر کاربر حامد دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من به خاطر واریکوسل به پزشک مراجعه کردم ومعاینه کرد گفت خیلی خفیفه ولی گفت بیضه چپت یه کم بد وا می استد علت بد ایستادن بیضه چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      این موضوع اصلا اهمیتی ندار و بهتره بهش فکر نکنید
  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ببخشید بازم مزاحم شدم هر کار کردم عکس زمینه نشد مجبورم به اینیلتو بفرستم .بی زحمت بررسی کنید .ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر میاد بیماری لیکن پلان باشد که بیماری التهابی است و خطرناک هم نیست. البته برای تشخیص قطعی نیاز به معاینه از نزدیک هست. این بیماری خطرناک و مسری نیست و در صورت قطعی شدن تشخیص با داروهای موضعی قابل رفع هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید