به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
Tefoo جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
خواهش میکنم کمک کنید.سلام بنده یک جوان ۲۰ ساله هستم اهل شهر اراک حدودیکسال پیش حین مطالعه شرایطپذیرش دانشگاه افسریه با کلمه وبیماری واریکوسل اشناشدم وبا معاینه شخصی احساس وجود واریکوسل روفهمیدم بامراجعه به پزشک وسونوگرافی گفتن گرید ۲و۳وبایدعمل بشه ازطریق یکی ازاقوام قرارشده به پزشکی درتهران مراجعه کنم اونجا دکتر گفت واریکوسل ۲و۳است اما نیازی به عمل نداره فقط هر۶ماه یکبار یهدازمایش اسپرم بده اولین ازمایشم خوب بود مشکلی نداشت ازمایش دومم که با تاخیر ۳ماهی انجام شد تغییرات بسیاری داشت وبرخی ازمواردش کم شده بود ازمایش هارو برای همون دکتر فرستادم اما بازم ایشون گفتن نیازی به عمل نیست حالا من ازشما خواهش میکنم یه کمکی به بنده بکنید ایا باید عمل کنم لازمه یا نه؟وحتی گاها خودم احساس میکنم بیضه هام کوچکتر میشوند .-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بهتر است یکبار دیگر آزمایش اسپرم را تکرار کنید -
Tefoo جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
دکتر ازازمایش دوم ۴ ماهه میگذره ازمایش روتکرارکنم یا بذارم دوماه دیگه که طبق همون روند ۶ماه کامل بشه بعد ازمایش بدم؟ -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
2 ماه بعد انجام دهید -
Tefoo جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
بله ممنونم واقعا .دکتر اگه لازمه عکس ازمایشات رو براتون بفرستم تغییراتشو ببینید -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
فعلا خیر تا بعد از آزمایش سوم صبر کنید -
Tefoo جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
بله واقعا ممنونم از کمکتون -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- با سلام. می خواستم بدونم برای کسانی که تغییر جنسیت از زن به مرد داده اند چه راهکاری دارید؟ 10 سال از عمل گذشته و به شدت نیاز به کمک دارم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
می توانید عکسی از شرایط فغلی خودتان بفرستید -
ارمین جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
راستش میترسم از طریق اینترنت عکس بفرستم
در حال حاضر پروتز بیضه دارم و در اثر مصرف هورمون کلیتوریس کمی رشد کرده ولی نه خیلی زیاد ( از بیرون ) و اینکه در حالت برانگیخته فکر میکنم از داخل تا جایی که قابل لمس هست حدودا 8 سانتی متر به قطر 3باید باشه
میدونم که چند عمل وجود داره ولی از ترس عوارض جانبی ( عفونت های مزمن ) و یا از دست دادن کل حس تن به این عمل ندادم. گفتم شاید با تخصص شما بهتر بتونید راهنمایی کنید. .
تا بحال از پروتز های دستی استفاده کردم وبا رنج بسیار نگذاشتم کسی بفهمه…. دنبال راهی هستم تا یه طوری با کمترین ریسک این پروتز دائمی شه
ممنون از جواب -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام مجدد
البته چون چهره ی شما مشخص نیست ارسال عکس مشکلی ایجاد نمی کند ضمن اینکه عکس در سایت به نمایش در نمیاد. با اینحال من فکر کردم فالوپلاستی کرده اید که پیگیر پروتز هستید. برای شما پروتز جایگاهی چندانی ندارد و جراحی فالوپلاستی هم جراحی سنگین و پر عارضه ای است و حس جنسی را هم از بین می برد -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
الان دقیقا از چه پروتزی استفاده می کنید عکسش را در صورت تمایل ارسال کنید -
ارمین جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
پروتز معمولی … محل اتصال عکس اینجا نمیبینم به کجا بفرستم؟
نه فالوپلاستی و نه متویدوپلاستی چون در ایران پزشکی که با اعتماد کامل بخواد اینکارو انجام بده راستش تا بحال پیدا نکردم.
سئوال من اینه که حال اگر نخواهیم مجرای ادرار یا رگ خونی رو از پروتز رد کنیم و فقط همین پروتز بادی رو زیر پوست کار بگذاریم امکانش نیست ؟ -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
نه اینطوری که شما می فرمائید امکانش نیست - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید
خودارضایی باعث شده به التم اسیب بزنم ایا بعد از ترک خود ارضایی حالت قبل یعنی حالت نرمال قابل برگشت میباشد؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
به نوع و شدت آسیب بستگی دارد خیلی اوقات شرایط بعد از ترک خودارضایی طبیعی می شود
-
- سلام خسته نباشید
چطور میشه رود انزالی رو درمان کرد؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با داروهایی مثل بی حس کننده های موضعی و داروهای افسردگی می توان آنرا کنترل کرد. بهتر است برای کنترل آن به ارولویست مراجعه کنید
-
- با سلام و خسته نباشید
جناب دکتر بنده خیلی دیر نعوظ پیدا میکنم قبلا اینطور نبود من احساس میکنم یک ماه رابطه ای نداشتم شاید از اون باشه چون تو این یک ماهی که رابطه نداشتم به این شکل دراومد به نظرتون مشکل چیه
باتشمر-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
به نظرم مشل منشا روانی است و نگرانی ندارد و برطرف خواهد شد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

