به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر احمد.آهوئی دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    جناب دکتربا سلام مجدد، دیشب سوال پرسیده بودم (پرسش k85c794 ) که هنوز جواب ندادید، خواستم اضافه کنم هیچگونه رابطه جنسی نداشتم. این بیماری چطور به من منتقل شده؟
    ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر هنوز پاسخ نگرفته اید مجدد سوال خود را مطرح کنید
  • تصویر کاربر حسن دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر جباری
    پسری 23 ساله هستم و مجرد
    مایع منی من به ندرت خارج میشه به طوری که تا به حال در خواب 5 یا 6 بار جنب شدم و خودارضایی هم انجام نمیدم
    آیا این طبیعی ست یا مشکلی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      طبیعی نیست ولی بیماری هم محسوب نمی شود
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر . من سنم 21 وقدم 162و وزنم 77کیلواست . چند سوال از شماداشتم ؟ 1- اندازه ی آلتم در حالت کشیده 13سانت است . وخیلی مرا ناراحت می کند . احساس می کنم که به درد رابطه سکس نمی خورد ؟. 2- خود ارضایی هم می کنم ولی در کمتر از یک دقیقه به انزال می رسم . آیا درمانی برای زود انزالی است ؟ 3- آیا ورزشی خاص برای ازبین بردن چربی دور الت وجود دارد تا قسمت پنهانی آن (چون چاق هستم ) خودرا نشان دهد. ؟ با تشکر از شما که برای سوالات ما وقت می گذارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ورزش خاصی برای از بین بردن چربی اطراف آلت نیست و همانطور که فرمودید در واقع سایز آلت شما بیش از اینی است که می فرمائید و چاقی باعث پنهان شدن بخشی از آن شده است. برای زود انزالی هم می توانید از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    با عرض سلام میخواستم بدونم هزینه عمل پایین آوردن بیضه چنده و چند روز بستری داره .ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      هزینه را از بیمارستان بایستی بپرسید. ولی اگر بیمه مکمل دارید با بیمه تان محاسبه خواهد شد
    2. تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      معذرت میخوام آقای دکتر تقریبا(تقریبا) هزینه عمل چقدر میشه بدون بیمه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      از بخش ترخیص بیمارستان پارسیان هزینه ارکیوپکسی را سوال بفرمائید تلفن را هم از 118 بگیرید
    4. تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      خیلی ممنون دکتر لطف کردین انشاالله جبران کنیم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 5279 مشاهده پرسش
    با سلام دوباره خدمت دکتر عزیز و سپاس فراوان بابت جواب دادن سوال بنده

    آقای دکتر یک سواله دیگه ای هم دارم از خدمتتون اونم اینه که علت گذاشتن سوند بعد از عمل واریکوسل چیه و واسه ی تمام افرادی که عمل میکنند گذاشتن سوند اجباری هستش و چه کارهایی باعث میشه که جلوگیری کنم از گذاشتن سوند
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      من برای بیمارانی که عمل واریکوسل می کنند سوند نمی زنم و اجباری برای سوند زدن نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید