به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر fardin یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    اقاي دكتر در سمت راست ران چپ من در روي كيسه مثانه برجستگي اي بوجود امده است اگه مي شود لطف كنيد سريع تر دليل ان را به ايميل من بفرستيد چون خيلي نگرانم در عكس زير هم محل انرا مشخص كردم در ضمن هيچ علائمي مثل درد هم ندارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بایستی معاینه شوید شاید فتق باشد
    2. تصویر کاربر fardin شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      اقاي دكتر احتمال دارد چيز ديگري باشد
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      تورم غدد لنفاوی آن ناحیه هم می تواند باشد
    4. تصویر کاربر fardin یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      اقاي دكتر من در اينترنت نشانه ها ي غدد لنفاوي را ديدم هيچ كدام از ان نشانه ها را نداشت اين برجستگي اصلا هيچ درد تب يا هر گونه نشانه ديگري را ندارد و ميزان برجستگي ان هم حدود يك ميليمتر طول ان هم يك سانت است و در ان ناحيه رنگ پوست هم تغيير نكرده
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      بیشتر از این نمی توانم کمکی کنم غده چربی یا لیپوم هم می تواند باشد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر peyman شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من مشکل کجی آلت تناسلی دارم فکر میکنم از 30 درجه بیشتره، من متئهلم موقع سکس واسم مشکل ایجاد میکنه ، واسه همسرمم همینتور البته اینتور فکر میکنم. از وقتی که یادمه اینطوریه یعنی حدودا از 10 سالگی، من با عرض معذرت عکس هم ضمیمه کردم. سوالام اینه.
    1. آیا به عمل نیاز دارم؟
    2. به نظر شما اگه عمل کنم امکانش زیاده که بازم اینطور بشه؟
    3. آیا التم کوتاه یا از قطرش کم میشه؟
    4. عوارضی داره یا جای عمل میمونه؟
    5. آیا عمل طوری هست که بتونم کسیو در جریان نزارم؟ منظورم اینه که بعد از عمل دردی، سوزشی چیزی داشته باشی یا اینکه چقدر باید بستری باشم در کل عمل چطوریه و دورش چقدر زمانبره؟
    6. هزینه ی عمل کلا بعلاوه بیمارستان و غیره حدودا چقدره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      1. نیاز به عمل بر اساس اینکه در سکس آزار دهنده هست یا خیر تعیین می شود لذا پاسخ به این سوال را خودتان بایستی بفرمائید
      2. خیر احتمالش کمه
      3. قطر تغییری نمی کند ولی از طولش کم می شود
      4. گره ها از زیر پوست لمس می شود
      5. یک شب بستری دارد
      6. هزینه را از بیمارستان بایستی بپرسید
  • تصویر کاربر شریف شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 20 سالمه و قبلا فریز کردم و خوب نشد می خواستم بپرسم شما لیزر زگیل تناسلی انجام میدید ؟ و اگر انجام میدید قیمتش چنده ؟ ممنون میشم سریع تر جواب بدید.مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله من لیزر انجام می دهم. هزینه به تعداد و سایز ضایعات بستگی دارد
  • تصویر کاربر مهرداد شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام دکتر عزیز ، علایم آتروپی بیضه چیست ؟من واریکوسل خفیف درجه یک دارم و تمام آزمایشات و معاینه خوب بوده است ولی بیضه ام کوچکتر از نرمال و در حال تحلیل است چگونه بفهمم اتروپی بیضه دارم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      آتروفی یک کلمه کلی است و شدت و ضعف دارد لذا با معاینه و سونوگرافی می توان فهمید
  • تصویر کاربر اكبر شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 368 مشاهده پرسش
    تونايي لازم براي ازمايش اسپرم ندارم چون از لحاظ رواني برايم استرس ايجاد مي كند و قسمت چپ شكمم كاملا درد مي گيرد مدت شيش ماه اصت حودارضايي نداشته ام چي كاري بايد انجام دهم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      متوجه منظورتان نشدم الان دقیقا درخواست شما چیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید