به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر داود جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر ،
    چند وقتیه که در بیضه سمت راستم درد خفیفی احساس می کنم که گاهی میگیره و
    گاهی ساکت میشه الان 23 سال دارم ولی چند سال پیش هم چنین مشکلی داشتم که
    بعد از مدتی خودش خوب شد ، شاید این سومین یا چهارمین بار در طول زندگیمه
    که این اتفاق می افته.
    می خواستم نظرتون را در این مورد بدونم و اینکه باید به چه دکتری مراجعه کنم.
    با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره توسط ارولوژیست معاینه شوید
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    سلام.من پوست التم چند قسمتش پاره شده.عکسشم فرستادم.چند ماهی میشه ولی ترمیم نشده.چیکار کنم من؟


    من سایز التم در حالت خوابیده حدودا 7 و حالت نعوظ تقریبا 15 و دورتا دورشم 12.به نظرتون مناسبه؟20 سال سنمه و 53 کیلو وزنم

    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      کیفیت عکس در حدی نیست که بتوان چیز خاصی را تشخیص داد
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر،من 15سال سن دارم و آلت تناسلیم در حالت معمولی 3-4 سانتی متر و درحالت نعوظ تقریبا 10سانتی متره میخواسم ببینم آیا این اندازه واسه سنم طبیعیه یا نه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله مناسب است
  • تصویر کاربر مرتضی جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر بیماری من درد نداره ولب وقتی محکم فشارش میدم خفیف درد میکنه و ورم هم نکرده یه ذره قرمزه اون هم بعضی وقت ها من فکر میکنم کیست نیست دورش دونه دراومده مثل حالتی که اول خودش به وجود اومده بود حدودا 6،7 تا روش مو رشد نمیکنه بزرگه اندازه نخودو سفته و حرکت نداره دونه ها هم سفتن رو همون بزرگه هم داره دونه درمیاد با هر بار خودارضایی فکر میکنم بزرگتر میشه 3 ساله به وجود اومده و 18 ساله امایا فکر نمیکنید زایده ای باشه که به علت خودارضایی به وجود بیاد و باعث عقیمی بشه میشه بگید بیماریم چیه میترسم و به دکتر دسترسی ندارم پس علت اینکه روز به روز کیستم داره بزرگتر میشه و تعدادشم زیاد میشه چیه؟خواهشا راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره حضوری به ارولوژیست مراجعه و معاینه شوید و در صورت لزوم سونوگرافی دهید
  • تصویر کاربر سید جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر قرص ال کارینتین بارای من که در حال اقدام به بچه
    دار شدن هستیم عوارضی نداره؟ برای بالا رفتن توان جنسی هم خوبه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ال کارنیتین کیفیت اسپرم را بهتر می کند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید