به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
شهاب جمعه ۷ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
سلام من قبلا زیگل از تیب ۱۶داشتم بعد مراجعه به شما و مصرف قرص پاورفیت و ایمونس و قرص امگا و خوردن لیمو تازه و رزش هفته پیش تست دادم که خوشبختانه پاک شده ولی تیب ۶و۴۳دارم میخواستم ببینم این تیبا خطرناکه و سرطان زا هست و آیا درمان داره پاک شم و خیالم راحت شه ممنون میشم راهنمایی کنید-
دکتر محمد جباری
جمعه ۷ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
این دو تیپ هم بتدریج برطر می شوند نگران نباشید
-
- سلام وقت بخير در واريكوسل خفيف با جواب اسپرموگرام نرمال ولي تحرك كم در حد ٤٠
امكان باروري هست؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۷ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله امکانش هست
-
- سلام خسته نباشيد تقريبا سه سالي ميشه که من مشکل ازدياد ادرار دارم و توي روز حتي شب هنگام خواب مدام به سرويس ميرم قبلا اين مشکلو نداشتم و زود به زود نياز به سرويس نداشتم ولي سه سالي ميشه که همچين مشکلي برام پيش اومده يبار قرص اکسي بوتينين استفاده کردم ولي حالم بد شد
الانم دوروزه که مدام ميرم سرويس ولي دقيقا بعدش دچار سوزش و احساس ادرار ميشدم-
دکتر محمد جباری
جمعه ۷ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
-
- سلام خسته نباشيذ جناب دكتر آقاي دكتر من ٢5سالمه و سه سال كه نامزد دارم و رابطه بدون دخول
از دوران دبيرستان يه برامذگي رو قسمت پايين دهانه واژنم ديدم اما بنظرم مهم نيومد تا الانم هيچ اذيت يا تغيير سايز يا تعدادي نداشته و هيچ مشكلي هم واسه همسرم پي نياورده توي اين ٣سال با اين رابطه و تماس داشتيم اما مطالب خيلي وحشتناكي كه خوندم ترسيدم كه نكنه زگيل باشه ممنون ميشم با توجه به عكس تظرتون رو بگيد-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
خیر زگیل نیست
-
- فرزنم هیدروسل دارد .الان ختنه اش کرده ام وحال آلت تناسلی اش میرود داخل به طوری که فقط نوک الت بیرون میماند ..این مشکلی دارد یا خیر؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۷ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
اگر هیدروسل درمان شود بهتر می شود.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

