به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت جناب دكتر گرامي:بنده جواني ٢١ساله هستم كه حدود ١ماه دچار تكرر ادرار شدم و همچنين جريان ضعيف ادرار به طوريكه به راحتي ادرارم تخليه نميشه و قطره قطره مياد و با آب گرم كامل تخليه ميشه به پزشك اورولوژيست مراجعه كردم داروي سفكسيم و آزيترومايسين و وزيكر ٥و زاناكس نوشتن ولي چندان تاثيري نداشت و همچنين سونوگرافي نوشتن كه همه چي نرمال بود هم كليه و هم مثانه و در آزمايش كشت ادرار هم ميكروب رويت نشد جناب دكتر آيا من التهاب پروستات دارم خيلي از اين موضوع هراس دارم
    لطفا راهنمايي كنيد
    با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      چون ناگهانی رخ داده احتمالا ناشی از استرس هست تا التهاب پروستات

  • تصویر کاربر بابک‌ دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    سلام‌
    باتشکر‌ ار‌ جواب‌ سوال‌ قبلی‌ با توجه‌ به‌ اینکه‌ اینجانب‌ قرص‌ فشار‌ خون‌ بادوز25 استفاده‌ میکنم‌ یا‌ میتونم از‌ قرصهای‌ جلوگیری‌ زود‌ انزالی‌ مثل‌ داپکستین‌ استفاده‌ نمایم‌ ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بله می توانید

  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید بنده چند روز پیش عکسی واستون فرستادم چند تا جوش زده بود رو ناحیه التم ک شما گفتید احتمالا زگیل مراجعه کردم ب متخصص گفت زگیل نیست و ترشحات غدد. و چند تا ازمایش برام نوشتن میخواستم بدونم این ازمایشات چیست و ربطی ب همون جوشا داره یا نه ممنون میشم اگر جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      آزمایشاتی که برای شما درخواست شده مربوط به ترشحات احتمالی از مجرای ادراری است و ارتباطی به جوش ها ندارد

  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 235 مشاهده پرسش
    سلام. حدود دو سال پیش روبه بالای تنه ی آلت تناسلیم به علت خودارضایی زیاد پوست اون قسمت خشک شده و همراه با خارش بود(بنا به تشخیص متخصص پوست) و با پماد ایگو درم به مرور زمان بهتر شد. ولی بعد مدتی ازون قسمت خشک شده یه زائده ی گوشتی کوچک رشد کرد. و تا یکسال اندازش ثابت بود. بعد یکسال دوباره به پزشک پوست مراجعه کردم متخصص پوست تشخیص زگیل داد. تست hpv رفتم نتیجه منفی شد. نتیجه پاتالوژی اون زائده هم که نرمال بود. کم کاری تیروئید هم دارم. آیا باید بازهم نگران زگیل تناسلی باشم؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر

  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    با سلام
    از حدود دو هفته پيش در ناحيه كشاله ران ناحيه مفصل مربوط به قسمت تناسلي زنانه خارش داشتم. كه پوست پوست ميشد بعد رفتم دكتر زنان براي خارش بهم پماد كياميسنولون ان ان داد خارش بهتر شد ولي در همان ناحيه سمت راست يسري جوش يا نميدونم دقيقا شايدم زگيل زده طرف چپ هم همانطور. الان من نميدونم براي اين قسمت به چه دكتري بايد مراجعه كنم؟
    1. تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
      چرا دكتر جوابي ندادن؟!
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      البته عکس ها برای قضاوت مناسب نیستند ولی چون از ناحیه پا هم مشکل دارید بهتره به متخصص پوست مراجعه کنید

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید