به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
مهدی پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر
بنده دو روز پیش رنگ ادرارم مثل رنگ خون شده بود و زمان تخلیه هم مثانم درد میکرد . همچنین سوزش و تکرر ادرار داشتم و یه چیزایی شبیه لخته خون هم خارج شدن که نمیدونم شن بودن یا نه .
الان البته بعد از دو روز وضعیتم نسبتا بهتر شده و تقریبا اون علائم رو ندارم. آزمایش ادرار و سونوگرافی هم انجام دادم که عکس رو میذارم اگر لطف بفرمائید نظرتون رو بگید ممنون میشم.
سپاس فراوان-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
سونو نرماله ولی در آزمایش ادرار عفونت و خون وجود دارد
-
- با سلام
ایا کودک 12 ماهه موقعی که زخم کلیه با تشخیص عکس هسته ای نشان داده شده باشد ایا قابل درمان است-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
زخم درمان نمیشه ولی با درمان از پیشرفت آن جلوگیری می شود
-
- سلام اقاى دكتر خسته نباشين
من ويروس اچ پى وى گرفتم و تازه متوجه شدم راجبش ك خوندم نوشته بود ك صد در صد همسرم هم داره
الان اين نگرانم ميكنه ك رابطه دهانى امكان داره كه باعث انتقال عفونت به گلو بشه؟ چون چند وقت پيش منو همسرم جفتمون سرماى شديدى خورديم من گلو درد عجيى گرفتم الانم شبا خارش گلو دارم تو خاب وسرفه ميكنم. امروز ك دقت كردم يك طرف لوزم تغيير كرده و يه لك سفيد روشه كه نرفت. خيلى نگرانم يعنى ويروس به دهنم انتقال پيدا كرده؟ ته گلوم هم دون دونه خيلى ميترسم از سرطان دهان-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
این علائمی که می فرمائید ربطی به زگیل تناسلی ندارد
-
- سلام خسته نباشید آلت تناسلی من کوچکه وخیلی افسردگی دارم خودم راضی نیستم 24سالمه درحالت عادی حدود سانته درحالت بلندشدن12سانت خواستم بدونم آیا عمل بکنم
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
با عمل 1 تا 2 سانت حداکثر اضافه میشه نیازی نیست
-
- سلام اقای دکتر من قرص ازارام مصرف می کنم ، تا قبل اینکه به سایت شما مراجعه کنم نمی دونستم که کسایی که همچین داروویی مصرف می کنن نباید واکسن گارداسیل بزنن . من سه مرحله واکسن نزریق کردم الان یک سالم گذشته ، ممکنه به خاطر نقص ایمنی بدنم واکسنی که زدم باعث ایجاد زگیل بشه ؟ یا ممکنه چه مشکلی به وجود بیاره ؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
مشکلی ایجاد نمی کنه فقط ممکنه واکسن خیلی اثر بخش نباشد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

