به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
ایمان جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
جناب آقای دکتر جباری
با سلام
برای درمان دانه های سفید رنگ زیر پوستی روی آلت تناسلی چه داروئی مفید است؟
با تشکر
عکس پیوست میباشد-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
این ها غدد چربی زیر پوسیتی بوده و نیاز به درمان ندارند و دارو تاثیری در از بین بردن آنها ندارند
-
- با سلام
3 سال میشه که ازدواج کرده ام، یه بچه هم دارم. خانمم خیلی سخت ارضا میشه، در طول این سه سال بیشتر از 4 بار ارضا نشده، اون هم فقط از رابطه ی مقعدی. این مسئله خیلی رنج آور شده. لطف بفرمایید و راهنمایید بفرمایید. اگر باید به متخصص دیگری مراجعه کنیم، لطف کنید و پزشکی رو برای حل این مشکل معرفی کنید.
با تشکر-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
اصولا رابطه مقعدی منجر به ارگاسم نمی شود بهتره توسط متخصص زنان معاینه شوند و در ضمن تمام جزئیات رابطه تان مرور شود شاید ایرادی در نوع رابطه تان وجود داشته باشد
-
- باسلام
به علت بيماري هر ماه امپول تستسترون استفاده ميكنم
من 29 سال دارم طول الت من در حالت نعوظ9 9.5 و محيط ان 11 است ايا براي ازدواج و لذت جنسي خود و همسرم مشكلي هست-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
این سایز طبیعی است
-
- سلام آقای دکتر بدن من خیلی کم مو هستش و من میخوام بدن پر مویی داشته باشم
از کدوم داروها میشه برا اینکار استفاده کرد.
تستوسترون موضعی موثره یا خیر؟
باتشکر
24 ساله-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
می تواند مضر باشد ابتدا بایسنی آزمایش هورمونی انجام دهید
-
- با سلام
بنده 3 بار آزمایش اسپرم دادم ، بار اول تعداد 70 میلیون و a=34 b=46 c=6 d=13.8
بار دوم تعداد 238 ………..a=18.5 b = 48 c 9.5 d=24
بار سوم تعداد 168 …… a=22 b 44 c=7.5 d=26
یک سال و نیم در حال مراقبت های دمایی ناحیه واریکسل خود هستم ( واریکسل درجه سه دارم )
مدام استخر می رم و دمای اون ناحیه رو پایین نگه می دارم
به نظر شما همین راه و ادامه بدم ؟ یا خیر؟ کمی هیدروسل در بیضه سمت چپ هم دارم ، یکبارم فتق سمت راست عمل کردم ، بیضه سمت چپم واریکسل داره . گاهی هم بعد از انزال سمت راست احساس سوزش می کنم گاهی البته ، خیلی خفیف . متاهل نیز می باشم و تاکنون به دلیل مشکلات دانشگاهی بچه دار نشده ایم. خیلی ممنون دکتر .-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
بله همین راه را ادامه دهید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

