به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر اسماعيلي جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    با سلام
    دختر من 18 ماهه است حدود خرداد ماه عفونت اداري گرفت و با دارو بهبود پيدا كرد.تقريبا هر ماه آزمايش داديم و نتيجه منفي بود و عفونت نشان نميداد.در ماه آذر به علت سرماخوردگي 3 هفته از چرك خشك كن استفاده ميكرد.هفته گذشته سوزش اداري داشت آزمايش گرفتيم نتيجه آزمايش رو ضميمه كردم.دكتر بردم سفيكسيم داد گفت 48 ساعت بخورد براي پنج شنبه آزمايش نوشت.ميخواستم بدونم نبايد كليه اش اسكن بشه يا سونوگرافي كنيم.گفتن اگه دير بشه ممكنه به كليه اش بزنه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله بهتره انجام شود
  • تصویر کاربر sasanbahrami جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر جباری.
    اسم پمادی که در بعضی جراحی برای بیحسی موقت استفاده میشه چیه
    مثلا ختنه که 100 درصد محل مذکور بیحس میکند.محض معلومات میخوام بدونم ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      لیدوکائین
  • تصویر کاربر بهمن جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 538 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    بنده 33 سالمه و برای جلوگیری از زود انزالی و تحریک بهتر از قرص Vakadol هندی استفاده میکنم.
    از نتیجه کار راضی هستم، فقط می‌خواستم بدونم آیا مصرفش عوارض خاصی نداره و آیا بعدا مشکل برام ایجاد نمیکنه؟
    Vakadol (Sildenafil Citrate 100mg & Tramadol Hydrochloride 100mg)
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ترامادول در دراز مدت می تواند اعتیاد آور باشد
  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر عزیز. ایا کوچک شدن بیضه چپ به دلیل خودارضایی طولانی مدت همان واریکوسل است و نیاز به عمل جراحی دارد؟با تشکر از دکتر محترم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر
  • تصویر کاربر احمد جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین چند روزه یک عازضه خیلی منو رنجونده از بچگی بیضه سمت راست یک کمی خیلی کم بزرگتر از بیضه سمت چپ بوده ولی یک هفته پیش با کمی درد بیضه سمت راست توجهم جلب شد و دیدم الان بیضه سمت راست کمی بیشتر از چپ بزرگتر است یعضی احساس میکنم خیلی بزرگتر شده
    و وقتی لمس میکنم برآمدگی ها و نا همواری هم مشاهده میکنم و 21 سال دارم
    نمیدونم روی این موضوع حساس شدم باعث شده یا چی ولی احساس میکنم بزرگتر میشه.
    مشکل چیست نیاز به عمل دارد؟
    نگران کنندست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره معاینه شوید و در صورت نیاز سونوگرافی انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید