به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
حبیب یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
با سلام
اینجانب پسری دو ونیم ساله دارم که متخصص ارولوژی اطفال در معاینه آلت و بیضه های او اعلام کرد بیضه چپ بالا می باشد و نیاز به جراحی دارد.البته قرار شد جهت اطمینان روزی چند بار خودمان در منزل معاینه کنیم.در هر بار معاینه هر دو بیضه را تقریبا در کنار هم و در بالای کیسه بیضه(داخل ولی بالا) لمس میکنم.یعنی بیضه ها مانند یک فردبالغ در پایین کیسه قرار ندارد. از نظر شما آیا مشکلی وجود دارد و فرزندم نیاز به عمل جراحی دارد؟
از لطف شما بسیار سپاسگزارم-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
اگر هر دو بیضه داخل کیسه در غالب زمان در روز دیده شود حتی اگر کمی بالاتر باشند نیازی به جراحی نیست
-
- من متولد61هستم الت تناسلی من شول3وسفت10سانت است قتر10 سانت است ومجردهستم میترسم ازدواج گنم چکارکنم راهنمای کنیددرمانی دارد
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
مشکلی نیست و جای نگرانی ندارد
-
- سلام آقاي دكتر و تشكر از اينكه به سوالات جواب مي دهيد،
آقاي دكتر بنده مدت طولاني ميشه كه بيضه چپم درد ميكنه حدود يك سال يا بيشتر خيلي دكتر مراجعه كردم و انواع سونوگرافي دادم آخريش يه سونوگرافي پيشرفته بود كه ببينه خون بازگشت ميكنه يانه و …
بيضه چپم وقتي روي صندلي اينا نشسته هستم درد شديد ميگيره و نفخ (ورم) ميكنه و درد در كشاله ران ميره درد بنظرم روي طناب ايپيديدم و پشت بيضه است.
يه دو بار سونوگرافي گرفتن گفتن مشكلي نداري و يه چيز ٢ ميلي متري روي بيضه است كه نميتونه درد از اونجا باشه،دفعه ديگه كه به دكتر مراجعه كردم گفت سر پا واستا و نفستو حبس كن زور بزن اين كار را كردم و اون چيز كوچيك ٤ ميلي متر و كمي بيشتر شد دكتر شك كرد كه شايد خون بازكشت ميكنه و … و سونوگرافي پيشرفته نوشت!سونوگرافي را انجام دادم گفت مشكلي نداري و يه چيز ٤ ميلي متري روي طناب ايپيديدم هست كه نرماله و گفت بهتره كه جراحي نكنيم منم چيزي نگفتم،
آقاي دكتر من واقعا درد دارم و اين دكترا هم مطمئن نيستن كه درد از اون باشه حالا من موندم اگر جراحي كنم خوب ميشه و اينكه اين عمل روي اسپرم تاثيري نميزاره و عوارضش چيه؟؟؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
عمل میتونه عوارض روی انتقال اسپرم داشته باشه لذا پیشنهاد نمی کنم
-
- با سلام و تشکر از جواب شما . از شما خواهش دارم که برای یک هفته بعد از تاریخ مذکور یعنی در تاریخ 93/10/27 اگر امکان دارد وقت بدهید . بنده برای بدست آوردن موقعیت عمل چندماه تلاش و درگیر بوده لذا خواهشمندم مساعدتی بفرمایید ممنون میشم اگه بتونید در تاریخ 93/10/27 یعنی یک هفته بعد از تاریخ گرفتاری شما به من وقت عمل بدید باز هم تشکر میکنم بیصبرانه منتظر پاسخ مثبت شما هستم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
البته من از شما عذر می خواهم ولی بهتر بود قبل از هماهنگی در محل کار با اینجانب نیز هماهنگی می کردید در کل من 4 شنبه ها عمل می کنم و فعلا درگیر بیمارانی هستمم که خدمتتان گفتم.
-
- سلام وباتشکرازجواب حضرتعالی امپول پاپاورین خوبه دکترتجویزکرده خطرنداردچگونه است
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
پاپاورین گاهی عوارضی دارد که پزشک معالج بایستی قبل از تزریق به شما توضیح دهد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

