به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محسا دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    سلام.
    آقای دکتر در تنگی مجرای ادرار همیشه سوزش وجود دارد یا با مصرف مایعات زیاد رفع میشود؟ اگر یک ماه سوزش نباشد و بعد یک ماه عود کند و کشت ادرار منفی باشد باید به تنگی مجرا شک کرد؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ببخشید بنده هر وقت نزدیکی میکنم بعد از آن در ناحیه آلت تناسلیم احساس تیر کشیدن یا سوزش میکنم به نظر شما چه مشکلی دارم وباید چکار کنم باتشکر از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
  • تصویر کاربر Ashkan دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    اقا دکتر من هر سه چهار ماه یکبار یه درد خفیف(شاید چند ساعت در روز) در بیضه (خوده بیضه ها نیست حس میکنم ی رگ هستش)که دردش گاهن ت شکم و کشاله ران هم میزنه و معمولا بعد از گذشت یک یا نهایت دو هفته درست میشه دارم.
    دردش خیلی خیلی کم.پیش میاد کمی شدید بشه و خفیف هستش.
    میخاستم بدونم نیاز ب مراجعه به دکتر هست یا شما میتونید راهنماییم کنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر سروش دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    آقای دکتر بنده 32 سال سن دارم و زمانی که بچه بودم و 3 تا 4 ساله بودم بیضه سمت چپم رو عمل کردم. گویا بیضه پارگی داشته و داخل شکم نبوده. الان بیضه سمت چپم از بیضه سمت راستم کوچکتره. برا بچه دار شدن مشکلی برام پیش نمیاد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر Mm دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    سلام. افای دکتر ببخشید من در سه سالگی بیضه سمت چپم را برداشتن به علت عفونت میخواستم بدونم هزینه کاشتبیضه چپ با در نظر گرفتن تمامی مخارجش چند میشه
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید